آخرین خبر از سریال ایرانی «بابا لنگ‌دراز»
کد خبر: ۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: 2017 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
bato-adv
bato-adv
«بیژن بیرنگ» نویسنده و کارگردان «بابا لنگ‌دراز»درباره تولید این سریال گفت: شبکه 2 تمایل به ساخت این سریال را اعلام کرده است و مسائل مالی نیز مرتفع شده است و امیدوارم به زودی وارد مرحله پیش تولید و نگارش شویم.

وی ادامه داد: در این مدت ذهنم مشغول ایده‌پردازی برای دو برنامه تاک شو (ادامه برنامه «باز هم زندگی» و «مثبت 18») بود که در نهایت هم به دلیل مسائل مالی لغو شد و به همین دلیل فرصتی نبود تا به «بابا لنگ‌دراز» فکر کنم، اما در اولین فرصت نگارش آن را شروع خواهم کرد.

این کارگردان افزود: سلیقه و ذائقه مخاطب تلویزیونی به نسبت به گذشته تغییر بسیاری داشته و به این دلیل که من همیشه سبک و سیاق مشخصی در کارهایم داشتم باید ببینم که چطور می‌توان با مخاطب جدید و بالاخص دهه 70‌ای‌ها ارتباط برقرار کرد. چرا که این رنج سنی همزبانی خاص خود را می‌طلبد.

به گزارش فارس، سریال «بابا لنگ دراز» تنها نگاهی به رمان معروف «بابا لنگ دراز» دارد، اما شخصیتی به نام جودی ابوت و بابا لنگ دراز در داستان وجود ندارند و نعل به نعل قصه آن رمان را نخواهیم دید، اما از آن الهام گرفته شده است. در اصل قصه‌ با آن قصه‌ای که در رمان و کارتون دیدیم تفاوت‌های بسیاری دارد و پیرامون زندگی دختری از کوخ نشینی به کاخ نشینی است. داستان سریال «بابا لنگ دراز» حول ارتباط بین آدم‌ها است و اینکه چه اتفاقی باعث برقراری رابطه خوب بین افراد می‌شود را بررسی می‌کند. در این سریال فردی به نام بابا لنگ دراز وجود دارد. 
فارس
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv