انسان 15 سانتی متری هم کشف شد+عكس
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 04    -    ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

انسان 15 سانتی متری هم کشف شد+عكس

تاکنون این اسکلت به عنوان یک موجود بیگانه از سیاره ی دیگر شناخته می شد ولی در حال حاضر دانشمندان دانشگاه استنفورد در یک فیلم مستند جدید به انسان بودن آن پی بردند.

گمانه زنی های زیادی در مورد این موجود وجود داشت. بعضی او را آتاکامای شبیه به انسان با نام مستعار آتا می خواندند و یا حتی گفته می شد این یک جنین سقط شده است. بعضی دیگر او را میمون می دانستند و در آخر هم به عنوان یک بیگانه شناخته شد.

پس از گذشت 10 سال از کشف این اسکلت، دانشمندان دانشگاه استنفورد با انجام آزمایش DNA بر روی آن، تشخیص دادند او یک انسان جهش یافته است.

نمونه ی مغز استخوان استخراج شده توسط دانشمندان دانشگاه های معتبر آمریکا و بررسی DNA او نشان می دهد این موجود جهشی جالب از یک انسان مذکر بوده که در سن 6 تا 8 سالگی جان خود را از دست داده است.

انسان 15 ساتی متری هم کشف شد
منبع: جام جم آنلاین
جلال
Netherlands
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
باور کنید همش خالی بندی برای گول زدن اهالی این دنیا, گاهی آدم فکر می کنه این آمریکایی ها برای اینکه این موضوع را جا بی اندازند که دنیا غیر از آ ن چیزی است که در ادیان گفته شده و کشفیات عجیب و غریبشان با آنچه در کتاب های آسمانی مثل قرآن مجید آمده و وعده داده شده مغایرت دارد , اینگونه چیز های عجیب و ناشناخته رارو می کنند و با آب و تاب به خورد جهانیان می دهند , همین امروز در خبرهای تابناک گفته شده بو که آقای استیون هاوکینک بزرک دانشمند اول و آخر دنیا , اعلام نموده کار دنیا تا ۱۰۰ سال دیگر تمام است, من نمی دونم چرا هر چیز مهم و خارق العاده باید توسط داشگاه های آمریکایی کشف, پرده برداریو به دنیا اعلام بشه واقعا یکی نیست بگه این آمریکایی ها با این گنده گویی ها و ترین ها و ترین های عالم چه گلی به سر این بشر سرگردان تنها مانده که هر روزش بد تر از دیروز است زده , یه کم که دقت می کنیم که متوجه می شیم که هرچی بدبختیه بشر هست زیر سر همین غربی ها و اربابشان امریکاست , ناسا هر روز یه خبر عجیب و دهن پر کن باید برا ی مردم دنیا باید داشته باشه تا بگوید ما هنوز هستیم تا همه را به یا رفتنشون به کره ماه که محل تردید هم هست بیاندازه, اخیرا ناسا عکس هایی از کلک چال را هم برای مردم ایران تهیه می کند , احتمالا می دانند که برخی در ایران به به به و چه چه می افتند از کارهای خارق العاده این امریکایی ها و....
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
جلال جان، شما خودیشو ناراحن نکن، هر چقد هم بدوی به گرد پای آمریکاییها هم نمیرسی دادا. پس خیالتو تخت کن بگیر بخواب عزیزم.....
علی
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
تو خوبی. آروم باش
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
تابی جون همینم خودش یعنی بیگانه. چرا که این موجود به اندازه ی کافی قدیمی هست که ما رو به این فکر فرو ببره که چطور ممکنه در گذشته یه انسان به این شکل دچار جهش ژنتیکی بشه و از همه مهمتر اینکه گزارش شما ناقصه و محل پیداشدن اون رو کامل نگفتین.
طبق فرضیه فضانوردان باستانی، این موجود یه بیگانه ی کوچک هست.
به هرحال چیزی که مشخصه اینه که تا 4 سال آینده قراره از این موجودات و کلا آنچه که ما بهش فرازمینی میگیم پرده برداری بشه.
بازهم از این دست اخبار در سایتتون بذارید.
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
خدا عقلت بده. مثل 2012 که میگفتن پایان دنیاست و الکی بود
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
خب حتما یادتون هست در سال 1386 در دره ای در نزدیکی کرمان، انسان های 25 سانتی کشف شدند که که زیستگاهشون در داخا همان دره بود و لجن خوارند. همچنین در کرج نیز مشاهده و کشف و همچنین تعدادی از آنها هم خرید و فروش می شد. حتی تحقیقاتی که انجام دادند میگویند که انها طول عمر بسیار زیادی دارند بطوریکه فقط دوران حاملگیشون به 100 سال می رسد. و اینکه یه کلیپ از همین انسانها را که پارسال در تلگرام پخش شد مشاهده نمودیم.
مسعود
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
من خودم چند سال پیش در بازرا کرمان شخصی را دیدم یه یک ادم کوچولو به همراه داشت و مردم دور ان جمع شده بودن و برای تماشا پول هم میدادن من هم دیدم اندازه فلاسک چایی بود .همش دور خودش را نگاه میکر.
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸