رازهای زندگی دختر تاجر ثروتمند پس از جنایت
کد خبر: ۷۱۸۸۹
تاریخ انتشار: 2017 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

رازهای زندگی دختر تاجر ثروتمند پس از جنایت

دخترتاجر ثروتمند ایرانی که چند سال قبل و در ازدواجی پنهانی همسردوم یک مرد عراقی شده بود درجریان سفربه تهران و پس از مشاجره‌ای شدید، شوهرش را با شلیک گلوله کشت و گریخت. اما ساعاتی بعد ازسوی مأموران پلیس شناسایی و دستگیرشد.
 
عامل جنایت، صبح دیروز در نخستین جلسه بازجویی و درحضور بازپرس جنایی پایتخت، جزئیات قتل شوهرش را فاش کرد.
 
 سهیلا-24 ساله -که مادر دختری 2 ساله و پسری 4 ماهه است، چند روزقبل فرزندانش را به خانواده همسرش سپرد و از عراق راهی ایران شد. همسر38 ساله‌اش نیزقاچاقی وارد کشورشد و خودش را به همسرش درخیابان دولت رساند. اما روز شنبه زن وشوهر با هم به مشاجره پرداختند که سرانجام زن جوان با شلیک چند گلوله کلت، همسر 38 ساله‌اش را کشت و گریخت. پس از اعلام خبر این جنایت به پلیس، موضوع به بازپرس محسن مدیر روستا و تیم جنایی نیز اعلام شد و با حضور آنها در محل حادثه، تحقیقات آغاز شد.
 
مأموران درشاخه‌ای از تجسس‌ها بلافاصله به بررسی دوربین‌های مداربسته مستقردرخیابان پرداختند تا اینکه تصاویر زن جوانی را هنگام ارتکاب جنایت به دست آوردند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که مقتول، تبعه عراقی است که بدون مجوز وارد ایران شده و با سهیلا ازدواج کرده است. سرانجام ساعاتی بعد مخفیگاه سهیلا درحوالی محل قتل شناسایی و او در عملیاتی ضربتی دستگیرشد و به قتل شوهرش اعتراف کرد. 
روزنامه ايران
آخرین اخبار