جذب افغان ها برای پرتماشاگر کردن لیگ برتر ایران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۱۴۶۵
تاریخ انتشار: 2017 January 17    -    ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

زمانی بود که لیگ برتر فوتبال ایران پر از مربیان و بازیکنان کروات بود. جذب فوتبالیست ها و مربیان اهل کشور کرواسی تبدیل به یک موج در فوتبال ایران شده بود.

این موج در ابعاد کمتری ادامه دارد اما ماجرا به کروات ها و یا همان «ویچ» ها خلاصه نمی شود. برزیلی ها از دی کارمو گرفته تا جانواریو نیز حضور پررنگی در فوتبال ایران داشته اند. به نظر می رسد یک موج دیگر در حال شکل گرفتن است، موجی برای آغاز پرشمار افغانی ها در لیگ برتر. هم اکنون تیم های مختلف لیگ برتری از پیکان گرفته تا نفت در حال مذاکره با هفت بازیکن افغانی هستند!

ایده تزریق افغان ها به لیگ برتر

این موج از کجا شروع شد؟ یکی از ایجنت های فوتبالی ارتباط خوبی با فوتبال افغانستان دارد بنابراین عجیب نیست که اخبار متعددی درباره حضور بازیکنان این کشور همسایه در لیگ برتر کشورمان می شنویم. آخرین بازیکنی که در تمرینات یکی از تیم های لیگ برتری شرکت کرده فیصل شایسته است که با نظر جلالی هم اکنون در تمرینات پیکان حضور دارد. شایسته که محبوبیت بالایی بین هواداران افغانستانی دارد در شرایطی به پیکان می‌آید که این تیم می‌تواند برای حضور تماشاگران هم از محبوبیت این بازیکن استفاده کند البته این ادعایی است که مجید جلالی دارد.

لیگ پرتماشاگر می شود؟

یکی از دلایل این ایجنت فوتبالی برای وارد کردن بازیکنانی از افغانستان به فوتبال ایران این است که اعتقاد دارد آنها علاوه بر توانایی فنی می توانند افغان های مهاجر زیادی را به ورزشگاه بکشانند تا به این طریق لیگ برتر ایران پرتماشاگر شود. این افغانی ها می توانند بیشتر از بازیکنانی مثل طارمی، تیموریان و یا رحمتی تماشاگر جذب فوتبال ایران کنند؟
منبع: جام جم آنلاین
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv