هشدارهای ترسناک سال 2017
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۸۳۳۴
تاریخ انتشار: 2016 December 18    -    ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 روزنامه های جهانی پیش بینی های "نوستراداموس"، فیزیک دان، فیلسوف و ستاره شناس فرانسوی درباره سال 2017 را تحت عنوان "هشدارهای ترسناک" منتشر کردند.


"نوستراداموس" در سال 1503 به دنیا آمد. وی پیش بینی کرد دنیا در سال 3797 پایان می یابد. از مشهورترین پیش بینی های وی می توان به حمله به سازمان تجارت جهانی در تاریخ 11 سپتامبر 2001، ساخت بمب اتمی، خبر از ناپلئون بناپارت، ادولف هیتلر و پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد.



"نوستراداموس" کتاب های بسیاری از خود به جا گذاشت که برخی از پیش گویان برای پیش بینی اتفاقات سال بعد از آن استفاده می کنند. سال 2016 سرشار از اتفاقات و شکست های سیاسی بود و پیش بینی می شود سال 2017 نیز با گرمایش جهانی، افزایش دمای زمین و کمبود آب همراه باشد که تهدیدی بزرگ به شمار می آید.

وی پیش بینی کرد؛ چین گام های سریع تری برای ایجاد آرامش اقتصادی در جهان بردارد که تاثیر طولانی مدت آن قابل مشاهده است.

با افزایش بیکاری و بدهی، ایتالیا با مشکلات بسیاری روبرو می شود و تشنج اقتصادی و مشکلات بانکداری در این کشور به اوج می رسد.

با انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور، آمریکا  به کشوری درمانده و بی کفایت تبدیل می شود.
در آمریکای لاتین، دولت به دور از سیاست های چپ گرایانه حرکت می کند و راه را برای بروز تشنج های احتمالی فراهم می کند.

همچنین جنگ های شیمیائی در جهان اتفاق می افتد و "کیم جونگ اون" رهبر کره برای نخستین بار از سلاح هسته ای استفاده می کند و خطرناک ترین سیاستمدار می شود. همچنین انتظار می رود وی برکنار شود و پناهنده روسیه شود.

"نوستراداموس" انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را نقطه تحول در تاریخ فرانسه دانست و گفت: در سال 2017 مردم بسیاری به فضا سفر می کنند.  

مرجع : وبگردی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv