پرداخت غرامت به خانواده شهدای حادثه حله
کد خبر: ۵۶۱۰۸
تاریخ انتشار: 2016 November 25    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
مدیرعامل بیمه دانا رقم غرامت فوت پرداختی تعهد شده در بیمه‌نامه زائران را 193 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: 193 میلیون به خانواده شهدای حادثه حله بیمه‌شده این حادثه پرداخت خواهد ش


بیژن صادق مدیرعامل بیمه دانا با بیان اینکه این بیمه به تعهدات خوددر قبال مجروحان و همچنین خانواده شهدای این حادثه تروریستی روز گذشته به فوریت عمل می‌کند،اظهار داشت: رقم غرامت فوت پرداختی تعهد شده در بیمه‌نامه 193 میلیون تومان است که به خانواده بیمه‌شدگان جان باخته در این حادثه پرداخت خواهد شد.

وی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده شهدای این حادثه، گفت:بیمه دانا طبق تعهدات، خود را موظف به پرداخت غرامت فوت شهدا می‌داند و همان طور که در مورد شهدای هرمزگانی سامرا عمل شد،در مورد شهدای این حادثه هم به همین ترتیب عمل خواهد شد.

در جریان این حادثه یک عامل انتحاری وابسته به گروه تروریستی داعش خودروی سنگینِ بمب‌گذاری شدۀ خودرا در جایگاه سوختگیری و رستورانی که زائران به آن مراجعه می‌کنند، منفجر کرد.

این انفجار به حدی مهیب بود که پمپ بنزین را کاملاً نابود و چند خودرو را متلاشی کرد.
سه راهی الشوملی

سه راهی الشوملی محل اصلی بازگشت زائران ایرانی از دو شهر مقدس کربلا و نجف به سمت مرز مهران و بالعکس است.
الشوملی وابسته به استان بابل عراق و در شصت کیلومتری شرق شهر الحله مرکز بابل است.
در همین حال کمالی معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق با اعلام آخرین جزییات و شهدای ایرانی حادثه تروریستی حله عراق گفت:تاکنون هیچ زائر ایرانی در بین مجروحان این حادثه شناسایی نشده اما 11 افغانی ساکن ایران در بین مجروحان این حادثه شناسایی شده‌اند.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار