انحلال یک تیم دیگر از دوچرخه سواران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۵۳۰۸
تاریخ انتشار: 2016 November 17    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
هیات دوچرخه سواری استان لرستان با توجه به پتانسیل بالایی که در رشته دوچرخه سواری دارد مدتها منتظر وعده وعید مسئولان این استان ماند تا بلکه حمایتی از سوی آنان در خصوص حداقل هایی که در رشته دوچرخه سواری لازم است صورت گیرد اما مسئولانی که وعده های سرخرمن داده اند هیچکدام اقدامی انجام نداده اند.

هم اکنون به خاطر نداشتن تجهیزات، امکانات و حتی یک قرارداد با اندک حقوق تیم این هیات در حال متلاشی شدن است و به خاطر نداشتن انگیزه هر رکابزن پیگیر کارهای خود است تا در تیمی رکاب بزند که حداقل ها را برای وی انجام دهد.

به این خاطر تیم دوچرخه سواری هیات لرستان امسال و از این به بعد قصد حضور در لیگ دسته یک را ندارد و هر کدام از رکابزنان کنار کشیده اند که با این وضعیت امتیازات تیم هم از بین خواهد رفت.

در این خصوص با بهروز فرزاد دبیر هیات دوچرخه سواری لرستان مصاحبه ای انجام دادیم که وی در خصوص دلایل عدم حضور تیم دوچرخه سواری هیات لرستان در رقابت های لیگ دسته یک اظهار کرد: دو سال گذشته در جلسه ای که رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری، استاندار لرستان هوشنگ بازوند و مدیر کل استان عبداله عزیز پور و بنده و تنها المپیکی استان حضور داشتند مذاکراتی در خصوص پتانسیل های قوی استان شد و مقرر گردید از نظر مالی تیم را حمایت کنند که بتوانیم درمسابقات لیگ داخلی دوچرخه سواری شرکت کنیم و در این رقابتها مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کنیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد 100 میلیون تومان استانداری و 100 میلیون تومان اداره وزرش و جوانان استان به ما کمک کند. در رقابتهای لیگ داخلی کشور هم شرکت کردیم و جزو 8 تیم بودیم که موفق به صعود در لیگ برتر شدیم و یک سال و نیم است که تیم های دوچرخه سواری استان در رشته پیست و جاده در رقابتهای لیگ برتر شرکت می کنند، حتی وارد جام باشگاه های دوچرخه سواری هم شده ایم.

فرزاد در ادامه بیان کرد: هم اکنون یک سال و نیم است که از حضور ما در لیگ برتر می گذرد. در لیگ جاده مقام  ششم و در لیگ پیست مقام پنجم را به دست آوردیم. پارسال هم در خصوص حمایتی که قرار بود انجام دهند مذاکره کردیم که در جوب ما گفتند، بودجه نداریم امسال نیز در دو مرحله لیگ جاده مقام پنجم و در یک مرحله لیگ پیست عنوان چهارمی را کسب کردیم و جزو چهار تیم برتر هستیم اما تا به این لحظه به غیر از رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد محمود ترابی به صورت جزئی برای اعزام تیم به مسابقات حمایتمان کردند اما بقیه مسئولان هیچ حمایتی  انجام ندادند.

سرمربی تیم لرستان خاطر نشان کرد: هم اکنون تمام رکابزنان معترض هستند و می گویند علاوه بر اینکه ما قراردادی نداریم هیچ امکانات و تجهیزاتی هم در اختیار نداریم به این خاطر دیگر در رقابتهای بعدی حاضر نمی شویم همچنین برخی از رکابزنان از تیم های باشگاهی سپاهان اصفهان و پتروشیمی تبریز پیشنهاد قرار داد دارند به این خاطر می خواهند بروند، اگرچه همین رکابزنان هم حاضرند با نصف مبلغ قرار دادی که پیشنهاد شده در استان خودشان کار کنند اما متاسفانه مسئولان حمایتی از تیم نمی کنند گویا تیم دوچرخه سواری استان هیچ ارزشی برای آنها ندارد.  

فرزاد در این خصوص تصریح کرد:برای داشتن یک تیم خوب باید سالها تلاش کرد زیر ساخت ها را قوی کرد تا یک ورزشکار موفق به کسب مقام شود و ما در این مدت کج دار و مریض تیم را بالا آوردیم اما از حالا به بعد متاسفانه فکر نمی کنم در لیگ برتر شرکت کنیم و امتیازی هم که تا به حال گرفتیم از بین می رود زیرا یک ماه گذشته به دفتر استاندار نامه زدیم تا بتوانم با وی در این خصوص مذاکره ای داشته باشم اما هنوز جوابی نداده و باتو جه به اینکه من ساکن بروجرد هستیم و تا خرم آباد که محل کار وی است صد کیلومتر فاصله وجود دارد به این خاطر حضوری نمی توان رفت.

دبیر هیات دوچرخه سواری لرستان در ادامه تاکید کرد: اداره ورزش استان در بحث ورزشهای همگانی خیلی خوب پیش می رود اما در بخش قهرمانی حمایتی از ما انجام نمی دهند بارها در خواست  کرده ایم طبق قولی که داده اند از ما حمایت کنند اما تا به حال هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv