50 دختر دم بخت، در دام خلبان قلابی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۵۲۵
تاریخ انتشار: 2015 July 22    -    ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر اغفال و فریب آنان توسط فردی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: شاکیان در اظهارات خود بیان داشتند در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی با فردی که خود را خلبان معرفی کرده و تصاویری با لباس خلبانی بر روی صفحه شخصی‌اش انتشار داده آشنا شده و به پیشنهاد ازدواج او پاسخ مثبت داده‌اند.
 
رئیس پلیس فتا استان اصفهان ادامه داد: پس از مدتی برقراری ارتباط در فضای مجازی بین قربانیان و متهم، فرد شیاد درخواست ملاقات حضوری با طعمه‌های خود کرده و در فرصتی مناسب طلا و جواهرات آن‌ها را به سرقت می‌برده است.
 
مرتضوی با بیان اینکه در تحقیقات و اقدامات ویژه در فضای مجازی مشخص شد که فردی با جعل مدارک خلبانی اقدام به اغفال دختران و زنان جوان کرده و با این شیوه توانسته تاکنون طلاهای ۵۰ دختر را سرقت کند، گفت: با شناسایی مخفی‌گاه متهم کارآگاهان این پلیس در هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
مرتضوی گفت: هشدار پلیس به مردم این است که از ارتباط با افراد غریبه در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و بدون تحقیق و بررسی به ملاقات با افرادی که در فضای مجازی با آن‌ها آشنا می‌شوند، نروند.
آرمان
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv