بازیکن لیگ برتر :انرژی درمانی کرده ام، سالمم!
کد خبر: ۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: 2016 November 13    -    ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

بازیکن لیگ برتر :انرژی درمانی کرده ام، سالمم!

يکی از بازیکنان معروف لیگ برتر اخیرا اقدامی کرده که باعث تعجب کادر مربیان و پزشکی باشگاه شده است.

درباره انرژی درمانی، همواره حرف و حدیث زیاد بوده است. بارها شنیده اید که می گویند فلانی انرژی درمانی می کند و قدرتی ماورالطبیعه دارد.
 
چند سال قبل بود که فاش شد بعضی از بازیکنان و مربیان لیگ برتر سراغ آدم هایی می روند که انرژی های عجیبی دارد و کارهایی می کنند که از پس هرکسی برنمی آید.
 
اتفاقا این موضوع جنجال زیادی درست کرد و حرف از جادو و جنبل شد. یکی از مربیان معروف لیگ برتر اما در جایی گفت هرگز جادو و جنبل نمی کرده بلکه از فردی کمک می گرفته که انرژی درمانی می کند. چند سال پس از این بحث، در یکی از تیم های لیگ برتر اتفاقی رخ داده که همه را به آن سال ها بازگردانده است.
 
ماجرا از این قرار است که یکی از بازیکنان ملی پوش باشگاه لیگ برتری مصدوم می شود و بازی تیم را از دست می دهد. این بازیکن اما روزی که تیم باشگاهش برای حضور در این بازی خارج از خانه، شهرش را ترک می کند، پیش فردی می رود که ادعای انرژی درمانی دارد. با وجود اینکه پزشک ها گفته اند مصدومیت بازیکن معروف جدی است و احتمالا باید جراحی کند.
 
او اما سراغ این فرد می رود و پس از چند ساعت، به این باور می رسد که مصدومیتش رفع شده است! بازیکن مذکور سپس به اردوی تیمش در شهر دیگری ملحق می شود و به مربیانش می گوید کاملا آماده بازی کردن است. مربیان اما جا می خورند و حتی کادر پزشکی تیم می گویند چطور می شود او که مشکوک به مصدومیت جدی است، به ناگهان خوب شده است.
 
فردا آن روز با حضور این بازیکن جلسه ای تشکیل می شود و او خطاب به مسئولان می گوید: «من انرژی درمانی کرده ام و مطمئنم مشکلی ندارم. یعنی سالمم چون الان راحت می دوم...» اما پزشکان پس از بررسی دوباره آزمایش ها می گویند مشکل این بازیکن حاد است و نمی تواند بازی کند. یکی از پزشکان گفت: «در صورتی که او بازی کند مصدومیتش حادتر می شود.» با وجود اصرارهای این بازیکن اما تصمیم گرفته می شود او بازی نکند و جالب اینجاست که چندی بعد خودش می فهمد چه اشتباه بزرگی کرده چراکه تست های دوباره از پایش نشان داد مصدومیتی که دارد، حادتر از این حرف هاست!
اتاق خبر24
آخرین اخبار