خواستگار ناکام خانواده دختر را به رگبار بست
کد خبر: ۵۴۱۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 November 06    -    ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

خواستگار ناکام خانواده دختر را به رگبار بست

خواستگار ۳۵ ساله تاکستانی وقتی جواب منفی شنید، اعضای خانواده دختر را به گلوله بست که طی آن پدر خانواده به قتل رسید و سه نفردیگر نیز مجروح شدند.

 

یک جوان ۳۵ ساله در خرمدشت تاکستان در پی یک خواستگاری که به دلیل داشتن سوابق متعدد کیفری از طرف خانواده دختر جواب «نه» شنیده بود با نقشه و انگیزه قبلی و با استفاده از یک قبضه اسلحه کلاشینکف در مسیر خانه دختر، پدر دختر را  از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می دهد که پدر دختر در همان لحظه اول به قتل می رسد.

 
 قاتل که چند سال پیش به جرم قتل در زندان به سر می برد با جلب رضایت و بخشش اولیای دم موفق به آزادی از زندان شده بود و در پی آنچه که خواستگاری ناکام نامیده می شود با تهیه سلاح جنگی مبادرت به انتقام جویی از خانواده دختر مورد نظر در شهر خرمدشت تاکستان می کند.

 
(ف. ق) قاتل ابتدا در مسیر راه پدر و مادر خانواده قرار گرفته و با شلیک چندین گلوله پدر و مادر خانواده را مورد هدف قرار می دهد که در این بین پدر به قتل رسیده و مادر مجروح و راهی بیمارستان می شود.

 
در ادامه برای کشتن دختر به سمت محل کار وی رفته و در آرایشگاه، او و چند زن دیگر را به رگبار می بندد که شش گلوله به دختر اصابت می کند و بقیه هم به شدت مجروح می شوند که حال دختر وخیم گزارش شده است.

 
این پایان اقدام قاتل نبود و متهم به نیت قتل برادر دختر، به دنبال وی می رود که در یک تعقیب و گریز برادر دختر موفق به فرار می شود اما در این میان سه نفر از همسایگان و شهروندان خرمدشت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت زخمی می شوند.

 
پرونده این قتل در مراجع قضایی و انتطامی در حال پیگیری و رسیدگی است و ماموران نیروی انتظامی در پی دستگیری قاتل هستند. 
مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
6
چند وقت پیش هم مشابه همین خبر رو تابناک منتشر کرد. قاتلی که تونسته بود نظر اولیای دم رو جلب کنه دوباره مرتکب قتل شده بود. اون خانواده هایی که این قبیل افراد رو میبخشند حالا به هر دلیل، امروز در این جنایت شریکند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
وقتي قانون اين وظيفه سخت، يعني تصميم براي زندگي يا مرگ يك انسان، رو روي دوش يه خانواده داغ ديده ميذاره، براي اون خانواده يه بازي دو سر باخته. چون يا بايد با آزاد شدن قاتل خون بچه شون پايمال بشه و يا خودشون يك عمر عذاب وجدان داشته باشن. افرادي كه كشتن انسانها رو درست نمي دونن ترجيح مي دن با درد خودشون بسازن ولي وجدانشون راحت باشه.
ايراد از قوانين ماست كه قاتل اگه بخشيده بشه آزاد مي شه بجاي اينكه بره زندان و با تبعات جرمش روبرو شه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
4
اینجا شده مثل آمریکا فقط با این تفاوت که
خبر تیراندازی تو آمریکا رو صد بار از اخبار پخش میکنیم اما متاسفانه اتفاقات مشابه در داخل کشور همیشه در سکوت خبری باقی میمانند
ح م ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
خیلی دردناکه شنیدن این خبر، به نظرم تا روشن تر شدن پرونده نمیشه اظهار نظر قطعی کرد، همه اینها حرفه، درسته عملی بسیار فجیع رخ داده ولی فراموش نکنیم که هیچ کس در جامعه دوست نداره خودشو به کشتن بده. به پتانسیل بالای انتقام که نگاه میکنیم توی این مورد فقط یک چیز برای من مشهوده و اون اینه که قاتل نتونسته قدرت تحملش رو بالا نگه داره همین. دوستان فاصله ی جنون تا رفتار عادی برای همه یکسان نیست. عصبانیت همیشه پله به سمت بالا داره بدون بازگشت : یعنی فرد ابتدا کمی عصبی میشد در مورد چیزای نا خوشایندش و در دفعات بعد که نیاز به عصبانیت برای تخلیه پیدا میکنه از پله قبل بالا تر میاد نه از ابتدا . اوجش هم به یکباره تا جنون رفتنه در هنگام خشم . زیاد حرف زدم بنده حقیر رو ببخشید. فقط میخوام کمی روشن بشه که قاتل داستان ما الزاما از یه خانواده ی جانی نیست و عادی بود روزی مثل ما
آخرین اخبار