نمایش خلاقانه اعماق اقیانوس با میز چند لایه
کد خبر: ۵۱۷۲۴
تاریخ انتشار: 2016 October 12    -    ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
bato-adv
bato-adv
چند لایه الهام بخش دریا؛
این طرح جدید یک سطح مقطع زمین شناسی از اقیانوس را نشان می دهد؛ دقیقاً همان محلی که لایه های چوبی یک احساس دراماتیک از اعماق آب ها را خلق کرده است.
 
 
 نمایش خلاقانه اعماق اقیانوس با میز چند لایه  اختصاصی «تابناک باتو»؛ این بار هم کلکسیون میزهای الهام بخش اقیانوسی که توسط کریستوفر دافی طراحی شده اند، عضو جدیدی دارد؛ این عضو جدید، یک میز چایخوری دایره ای دست ساز و البته مسحور کننده است؛ میزی که تلفیقی بی نقص از چوب و شیشه که در آن به خلق یک توهم بصری مسحور کننده از اعماق آرامش بخش اقیانوس ها و دریاها انجامیده است.

این طرح جدید یک سطح مقطع زمین شناسی از اقیانوس را نشان می دهد؛ دقیقاً همان محلی که لایه های چوبی یک احساس دراماتیک از اعماق آب ها را خلق کرده است. تیم طراحی میز، برای رسیدن به یک جلوه پرتگاه با جلوه هایی از یک حالت خواب مغناطیسی که مد نظر آنها بود، به مدت یک سال تراشیدن شیشه، چوب و پرسپکس را تجربه کردند.

طراح این میز الهام بخش اعماق اقیانوس ها می گوید: من در حال تماشای ورقه های ضخیم شیشه در کارخانه تولید شیشه خود بودم و متوجه شدم که چگونه جنس تولیدی در حالی که لایه به لایه به آن اضافه می شود، تیره و تاریک می شود؛ دقیقاً همان گونه که به سمت اعماق دریا می روید. من هم تصمیم گرفتم از این جلوه برای خلق یک قطعه واقعی از بستر آبی زمین استفاده کنم. درست شبیه اینکه یک قدرت افسانه ای، قطعه ای مستطیل بی نقص را مستقیم از پوسته زمین جدا کرده تا به عنوان زینت شخصی خود استفاده کند.

اسکرول صفحه را به پایین بروید تا یک شیرجه به اعماق " کرانه پرتگاه " ( Abyss Horizon ) بزنید!
 
منبع: boredpanda.com

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv