نخستین تصاویر از فیلم عاشقانه باراک و میشله اوباما
کد خبر: ۵۰۳۸
تاریخ انتشار: 2015 July 16    -    ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

نخستین تصاویر از فیلم «ساوتساید با تو» در فضای مجازی منتشر شد. داستان این فیلم که در سال ۱۹۸۹ رخ می دهد مربوط به اولین قرار عاشقانه نفر اول کاخ سفید و همسرش است.

در این فیلم پارکر سایرز که پیشتر وی را با نقش آفرینی اش در آثاری چون «هاید پارک در هادسون»، «سی دقیقه پس از نیمه شب» و «آستنلند» می شناختیم نقش رئیس جمهور ایالات متحده را بازی می کند. تیکا سامپتر هم بازیگر نقش میشله اوباما است. دختری که در آن زمان وکیلی با نام میشله رابینسون بوده است.
«آنها در روز نخست ناهار را در انیستیتو هنر شیکاگو می خورند و بعد به دیدن فیلم «کار درست را انجام بده» اسپایک لی می روند. کارگردان سیاه پوستی که همیشه در آثارش از حقوق رنگین پوستان حمایت کرده است. اوباماها سپس برای صرف بستنی به یکی از مغاره های بستنی فروشی مشهور بسکن رابینز می روند. جایی که اکنون به خاطر بزرگداشت رئیس جمهور آمریکا پلاکی نصب شده است. »

این اتفاقات اصلی ترین محور فیلم است که در «ساوتساید با تو» به نمایش در خواهد آمد. کارگردان این فیلم ریچارد تن است. بازیگری که برای نخستین بار قصد دارد کارگردانی را تجربه کند. فیلمنامه را هم خود او نوشته است.
جالب است بدانید پارکر سایرز را به زودی در فیلم «ادوارد اسنودن» الیور استون هم خواهیم دید. به نظر می رسد این بازیگر جویای نام خیلی به سیاست علاقه مند است. شاید هم سیاست را جاده ای برای رسیدن به خوشبختی در هالیوود امروز می بیند. جاده ای که تا کنون چهره هایی چون بن افلک را به مقصد رسانده است.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار