تقلیل حیا و ترویج اخلاق مصرف گرایی در شبکه نمایش خانگی
کد خبر: ۴۹۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 September 20    -    ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
bato-adv
bato-adv
بازار باربی در شرایطی این روزها در شبکه نمایش خانگی گسترش بیشتری یافته است که پربیراه نیست اگر بگوییم در هفته بیش از سه عنوان فیلم جدید از عناوین مختلف باربی‌ها و زندگی پرهیجانشان برای کودکان ایرانی وارد شبکه غیرمجاز می شود.

 
این روزها فیلم های غیرمجاز که در بسته بندی‌هایی با شمایل مجاز و با عنوان «دوبله جذاب» در سوپر مارکت ها در دسترس مخاطبان قرار می گیرد فیلم هایی که خانواده  و فرهنگ ایرانی را هدف قرارداده است. نسلی از کودک و نوجوان  با فرهنگ برهنگی  غربی آشنا و به مقاصد شوم خود دست می‌یابد.
 
متاسفانه شرایطی به وجود آمده که با در دسترس بودن عروسک و نمایش فیلم ها با عناوین متعدد  باربی فرهنگ برهنگی  خود را القا می کند و با فیلم های متعدد از این عروسک در شرایط مختلف این برهنگی را نهادینه می کند.
 
از کارکردهای باربی می توان به فرهنگ مصرف گرایی، آرایش و پررنگ کردن غرایز جنسی و بلوغ زودرس در میان دختران است اما متاسفانه این روزها  نمایش این عروسک در اقصی نقاط کشور به وفور دیده می شود و هیچ اقدامی علیه این حجم پر تعداد فیلم از سوی ستاد صیانت صورت نمی گیرد.
 
تقلیل حیا و ترویج اخلاق مصرف گرایی مورد نظر باربی در فیلم ها به وفور دیده می‌شود و به تدریج قبح دیدن رفتارهای عروسک در میان کودکان شکسته می شود و فرصت حضور در دنیای زیبا و دوست داشتنی کودک را خیلی زود از دست می دهند که برای فرزندان ما بسیار تاسف بار است. حال باید دید با این حجم گسترده ارایه فیلم های باربی  ستاد حمایت و صیانت از آثارفرهنگی و هنری چه اقدامی انجام داده یا خواهد داد که شاهد این حجم گسترده فیلم در این شبکه نباشیم .

فارس
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
بلوغ زودرس رو موافقم چون در اکثر انیمیشن های الان دخترهای حتی زیر ده سال با همسن خودشان که البته جنس مخالفشان می باشد روابط دوستی و عاشقانه و غیره دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv