افتتاح دبستان خیرساز در روستای زویران
کد خبر: ۴۸۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 September 05    -    ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

افتتاح دبستان خیرساز در روستای زویران

در سفری که مدیر عامل ''موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران'' بامداد شنبه چهاردهم شهریورماه 1395، به شهر سنندج در  ''استان کردستان'' برای بررسی میدانی پروژه های تمام شده و روبه اتمام موسسه و سازمان محترم بهزیستی، همچنین پروژه های موسسه و آموزش پرورش انجام دادند، طبق برنامه ی قبلی جلسه ای مشترک با '' مدیر کل محترم اداره نوسازی مدارس استان و ریاست محترم  حراست اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان''  در اداره نوسازی مدارس استان  در شهر سنندج برگزار شد که در آن راه ها و چگونگی خدمت رسانی بهتر موسسه در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس در استان بررسی شد.


 پس از آن اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه،  با همراهی چند تن از مدیران و مسئولان این اداره، اعضای هیات مدیره ی مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان عازم روستای کم برخوردار و صعب العبور ''زویران'' برای بازدید نهایی ساختمان دبستان سه کلاسه ی  موسسه به نام ''یاران البرز'' در این روستا شدند. ساخت ساختمان و رنگ آمیزی مدرسه به اتمام رسیده است و ساختمان از نظر کیفیت و امنیت، مورد تایید مهندسان اداره ی نوسازی قرار گرفته است، تمامی وسائل برای تجهیز کامل کلاس ها مانند میز و نیمکت های دانش آموزان مدرسه خریداری و تهیه شده است که در اداره ی  آموزش و پرورش آماده ی انتقال به روستا در هفته ی آخر شهریورماه است. خبر خوش آنکه  به امید خدا  در هفته ی اول مهرماه '' دبستان سه کلاسه ی یاران البرز روستای زویران''  افتتاح رسمی می شود.  


بخش اعظم هزینه ی ساخت این مدرسه را ''جمعی از خیرین فارغ التحصیل دبیرستان البرز'' تقبل کردند  و خیرین عزیز ایرانی دیگری نیز در این راستا موسسه و کودکان روستا را همراهی کردند.


اداره نوسازی مدارس استان کردستان، مجمع خیرین مدرسه ساز استان،  اداره ی آموزش و پرورش شهرستان مریوان و شورای اسلامی روستا و اهالی آن نیز در به ثمر رسیدن این پروژه ی انسان دوستانه و خداپسندانه در این منطقه ی محروم مرزی، همراه موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران بودند.
این دبستان با سه کلاس  ظرفیت پذیرش 90 دانش آموز از روستای زویران و روستاهای اطراف را داراست.

در این سفر کوتاه دو روزه، همچنین  پروژه ی تکمیل ''روستامهدهای مربوط به  استان کردستان'' به همراه مدیران ارشد اداره ی بهزیستی استان بررسی شد و از یک روستا مهد در روستای ''نگل'' واقع در حدفاصل سنندج به مریوان نیز بازدید به عمل آمد و نیاز سنجی های لازم انجام شد.







 
 
 
 
 سایت خبری ـ تحلیلی وطن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام ملکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
2
بسیار عالی. آفرین به این همت بلند.
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
1
دستتون درد نکنه و خسته نباشید.
آخرین اخبار