اتفاق عجیب برای مارادونا
کد خبر: ۴۷۵۹۹
تاریخ انتشار: 2016 August 29    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مارادونا که به تازگی صورتش را جراحی کرده می خواست با نامزدش، روکیو اولیوا به دبی سفر کند. او ساعت 9:15 بعد از ظهر به ازیزا، فرودگاه بوینس آیرس رفت و در قسمت بررسی پاسپورت با این پیام رو به رو شد: آقا، گزارش شده که پاسپورت شما دزدیده شده است، شما نمی توانید سفر کنید.

مارادونا که دوبار رکورد گران قیمت ترین بازیکن دنیا را شکسته، ابتدا فکر می کرد که این موضوع سریع حل می شود و او کشورش را ترک می کند. اما به او گفتند که باید چمدانش را بازپس گیرد و به خانه بازگردد.

خود مارادونا معتقد است این اقدامی سیاسی برای جلوگیری از سفر او است. او که نمی توانست جلوی عصبانیتش را بگیرد در گفتگو با دیاریو پوپولار گفته:

من به هیچ کس اجازه نمی دهم زندگی شخصی ام را کنترل کند. 15 سال است که هرکاری که خواسته ام کردم و هیچ کس به منی نمی گوید که باید چه کار کنم. این یک جوک است که پاسپورتی که من در دست دارم گزارش دزدیده شدنش داده شده است. وکیلم، ماتیاس مورلا، در این باره تحقیق می کند و داستان این دروغ که از طرف سیاستمداران بوده را مشخص می کند. به ماتیاس اطمینان دارم و مطمئنم که مسئولان این عمل وحشیانه را پیدا خواهد کرد.

وکیل مارادونا هم در این باره گفته:

ما هرگز گزارشی مبنی بر گم شدن یا دزدیده شدن پاسپورت را نداده ایم. چون این پاسپورت با خود دیگو بوده است. اتفاقی که در ازیزا افتاده بسیار عجیب است. مخصوصا به این دلیل که این اولین بار نیست که مارادونا به آن کشور سفر می کند. ما تحقیق می کنیم تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است و مهم تر از همه می فهمیم چه کسی چیزی که گم نشده و دزدیده نشده را گزارش داده و ادعا کرده که دزدیده شده است.

منبع: کاپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار