توضيحي درباره يك تصوير اشتباهي
کد خبر: ۴۶۴۲۶
تاریخ انتشار: 2016 August 18    -    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
جوابیه؛

توضيحي درباره يك تصوير اشتباهي

آنچه مایه تأسف است اینکه گویا تابناک باتو، سیبل تخریبگری همکاران خود در دیگر رسانه ها شده که نوشته اند، این سایت هیچ راه تماس و شماره تلفنی برای اعاده حیثیت نگذاشته، حال آنکه سایت تابناک باتو، در بخش نظرات بینندگان و نیز تماس با ما، دریافت کننده و پاسخگو به همه انتقادات و پیشنهادهاست.
بازیگر جمممممممممممممممممم+++++  چند روز پیش، سایت «تابناک باتو» خبری با تیتر «کشف حجاب یک بازیگر زن برای پیوستن به شبکه جم + عکس» منتشر کرد.
 
توضيحي درباره يك تصوير اشتباهي 
 خانم بهناز سلیمانی
 
در پیوست این خبر، که باید تصویر خانم بهناز سلیمانی که به تازگی به شبکه جم پیوسته درج می شد، متأسفانه به اشتباه و بدون غرض ورزی، تصویر خانم بهناز نازی، بازیگر تئاتر نیز ضمیمه شده بود.
 
ضمن اینکه این تصویر و محتوای خبر از منبع دیگری (سایت ریشه) بازنشر شده و خبر تولیدی تابناک باتو نیست و همچین با توجه به اینکه این روزها جراحی های زیبایی نیز رونق گرفته و در میان دوستان و آشنایان به وفور دیده می شود که از نوعی به نوع دیگر می شوند، خبرنگار تابناک باتو نیز برای شک خود در این دو تصویر، بنا را بر این تغییرات و کشف حجاب گذاشته و از آنجا که شناختی از خانم بهناز نازی نداشتند (به مانند بسیاری از افراد دیگر) خبر را به نقل از سایت مرجع منتشر کردند. البته با کمی دقت، واتر مارک اتاق 24 نیز بر روی عکس خودنمایی می کند و این عکس دست به دست چرخیده و مشخص نیست، کدام سایت نخستین بار آن را منتشر کرده است.

اما با همه اینها تابناک باتو بر خود واجب می داند در این خبر از خانم بهناز نازی بابت این کوتاهی و اشتباه ناخواسته عذرخواهی کند.

اما آنچه مایه تأسف است اینکه گویا تابناک باتو، سیبل تخریبگری همکاران خود در دیگر رسانه ها  شده که نوشته اند، این سایت هیچ راه تماس و شماره تلفنی برای اعاده حیثیت نگذاشته، حال آنکه سایت تابناک باتو، در بخش نظرات بینندگان و نیز تماس با ما، دریافت کننده و پاسخگو به همه انتقادات و پیشنهادهاست.
 
همچینن آدرس اینترنتی bato@tabnak.ir نیز آماده پاسخگویی به شکایات بینندگان بوده و خواهد بود.
ناگفته نماند که آوردن شماره تماس تلفنی در بسیاری از سایت ها مرسوم نیست.

آخرین اخبار