گروگانگیری ناکام در غرب تهران
کد خبر: ۳۲۰۰۱۵
تاریخ انتشار: 2024 July 27    -    ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

گروگانگیری ناکام در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان در کمتر از ۲ ساعت در روز گذشته خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان در کمتر از ۲ ساعت در روز گذشته خبر داد.

 

گروگانگیری ناکام در غرب تهران

سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته و به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان به کلانتری ۱۵۴ وردآورد و اعلام ربایش فردی ۳۴ ساله توسط افرادی ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز شد و رسیدگی به موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط تیم عملیات کلانتری در دست اقدام قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی اولیه نشان از این داشت که آدم ربایان طی تماس تلفنی درخواست مقادیری دلار در قبال آزادی گروگان را مطرح کرده‌اند. همزمان ماموران پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز کرده و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه با شگردهای پلیسی یکی از سارقان  برای دریافت پول به محل قرار مراجعه کرد، گفت: بلافاصله این فرد غافلگیر و دستگیر شد و از خودروی این فرد یک کیلو و ۲۰۰  گرم تریاک هم کشف و ضبط شد. همدست آدم ربا نیز در حالی که عرصه را برخود تنگ دیده بود، از مخفیگاه خود متواری شد با اقدامات فنی پلیسی متهم دوم پرونده نیز  طی یک عملیات تعقیب و گریز پس از شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

قاسم پور با اشاره به اینکه متهم دوم پرونده که از  ناحیه پا مصدوم شده بود برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شد، گفت: با شناسایی محل نگهداری گروگان در محدوده  شهرستان ملارد، گروگان نیز با  هماهنگی های قضائی  گروگان صحیح و سالم آزاد و به خانواده‌اش تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه دو آدم ربا در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفتند و تحقیق در خصوص علت ادم ربایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ایسنا

آخرین اخبار