جزییات وضعیت سنجش نوآموزان پیش دبستانی
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۵۳۴۰
تاریخ انتشار: 2016 August 06    -    ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
محمد حسن عظیم عراقی معاون تشخیص و پیشگیری سازمان استثنایی در خصوص اعلام زمان دقیق سنجش نوآموزان پیش دبستانی گفت: بخشنامه های این کار ابلاغ شده اما هنوز تاریخ دقیق سنجش نوآموزان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه برای اعلام زمان دقیق نیاز به جمع آوری اطلاعات پایگاه های سراسر کشور بوده ، عنوان کرد: از اوخر هفته آینده تصمیم گیری مبنی بر اعلام زمان دقیق انجام می شود.

عظیم‌ عراقی بیان کرد: نوآموزان پیش‌دبستانی برای انجام سنجش مانند دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان باید در مدارس نوبت‌گیری کرده و بر این اساس عملیات سنجش آن‌ها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برخی از نوآموزان پیش‌دبستانی هنوز انجام نشده گفت: بر این اساس اول باید خانواده‌ها نسبت به ثبت‌نام نوآموزان اقدام کرده و بعد از آن فرایند نوبت‌گیری سنجش انجام شود.

عظیم‌عراقی با اعلام اینکه نوآموزان پیش‌دبستانی‌ای که امسال مورد سنجش قرار گیرند برای سال آینده نیاز به سنجش ندارند گفت: تا کنون از بین 1 میلیون و 277 هزار مشمول طرح سنجش نوآموزان قریب به 1 میلیون و 114 هزار نفر نوبت‌گیری شدند و از این تعداد بیش از 877 نفر کار سنجش را به اتمام رساندند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه قریب به دو سوم نوآموزان بدو ورود مورد سنجش قرار گرفتند در نتیجه هفته آینده می‌توان تاریخ دقیق فرایند سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی را اعلام کرد.
 
باشگاه خبرنگاران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv