سقوط زن کوهنورد از ارتفاعات آبشار بویراحمد + عکس
کد خبر: ۴۴۷۳۰
تاریخ انتشار: 2016 July 31    -    ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
bato-adv
bato-adv

تیم امداد بعد از کنترل علائم حیاتی با کمک همراهان مصدوم را به پایین کوه انتقال و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: سقوط زن کوهنورد 32 ساله از ارتفاعات آبشار تنگ تامرادی بویراحمد حادثه‌ساز شد.

صادق حیدری‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تماس تلفنی در ساعت 14:36 دقیقه ديروز با مرکز اورژانس 115 مبنی بر سقوط خانمی 32 ساله در ارتفاعات آبشار تنگ تامرادی بلافاصله کارکنان اورژانس 115 سپیدار به محل حادثه اعزام شدند.

 سقوط زن کوهنورد 32 ساله از ارتفاعات آبشار بویراحمد

سقوط یک زن از ارتفاعات تنگ تامرادی

مسئول روابط عمومی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس 115 سپیدار در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند که به علت صعب‌العبور بودن مسیر کارکنان با در دست گرفتن تجهیزات پزشکی با بیش از یک ساعت کوه‌پیمایی در مسیرهای سخت و دشوار خود را به مصدوم رساندند.

وی اضافه کرد: این تیم امداد بعد از کنترل علائم حیاتی با کمک همراهان مصدوم را به پایین کوه انتقال و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در 24 ساعت گذشته چهار نفر در حوادث رانندگی در جاده مارگون و محور یاسوج-بابامیدان جان خود را از دست دادند.

حیدری‌زاده عنوان کرد: حوادث رانندگی ديروز موجب مصدوم شدن 14 نفر شد.

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv