برد شیرین پرسپولیس در آغاز لیگ برتر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۴۴۳۱۳
تاریخ انتشار: 2016 July 26    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس تهران از ساعت 20 و 45 دقیقه سه شنبه شب از هفته نخست لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ باتک گل دقیقه 68 «کمال کامیابی نیا» به برتری دست یافته تا نخستین سه امتیاز فصل را دشت کنند.
قضاوت این دیدار که در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر برگزار شد را «شاهین حاج بابایی» برعهده داشت.

پس از این که در دقایق نخست بازیکنان دو تیم اشتباهات زیادی در میانه میدان داشتند به تدریج پرسپولیس با رد و بدل کردن پاس های کوتاه و سریع بر روند بازی مسلط شد.

در اکتر دقایق نیمه نخست، پرسپولیسی ها سعی داشتند با حرکات ترکیبی و ارسال پشت مدافعان حریف برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کنند و از سوی دیگر تیم سایپا نیز به ضدحملات و سرعت مهدی ترابی و غلامرضا رضایی امید بسته بودند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار بدون اتفاق خاصی و با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
در نیمه دوم نیز سنگین بودن بدن بازیکنان دو تیم که به تازگی بدنسازی سخت را پشت سرگذاشته بودند در کنار کیفیت نامناسب زمین چمن سبب شده بود تا بازی بی کفیتی ارائه شود.
در دقیقه 68، پرتاب بلند وحید امیری سبب شد تا توپ در رفت و برگشت به کمال کامیابی نیا رسیده و این هافبک دفاعی با شوتی سنگین دروازه سایپا را گشود و گل نخست پرسپولیس در فصل شانزدهم را به نام خود ثبت کرد.

دو دقیقه پس از آن سایپا بختی طلایی برای گل تساوی پیدا کرد که مدافع پرسپولیس با حضور به موقع خود مانع از بازشدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه 73 مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در میان تشویق بی امان هواداران پرسپولیس به جای عالیشاه به میدان آمد.

در نهایت سایپا توان جبران گل خورده را نداشت تا پرسپولیس به برتری یک بر صفر دست یابد.
 
**ترکیب سایپا:
الساندرو فیلیپ، سیامک کوروشی، حامد شیری (علیرضا علیزاده)، سعید لطفی، آنتونی لوپز، ابراهیم صادقی(مسعود حسن زاده)، روزبه شاه علیدوست، امید خالدی، علی زینالی(علی قلی زاده)، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی.
 
**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه(آلکسی پولیانسکی)، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه(مهدی طارمی)، فرشاد احمدزاده(احمد نورالهی)، محسن مسلمان، وحید امیری و علی علیپور. 
ايرنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv