آمازون؛ «بهشت سبز» یا «جهنم سبز»؟!
کد خبر: ۴۱۶۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 30    -    ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

آمازون؛ «بهشت سبز» یا «جهنم سبز»؟!

درندگان گوناگون و حیوانات وحشی و مسیرهای صعب العبور و سخت این بهشت سبز و زیبا را به خطرناک‌ترین مکان دنیا برای غیر بومیان تبدیل کرده اند، به گونه ای که باید آن را «جهنم سبز» نامید.
آمازون؛ «بهشت سبز» یا «جهنم سبز»  اختصاصی «تابناک باتو»؛ رود آمازون پس از رود نیل، طولانی‌ترین رود جهان است. این رود در آمریکای جنوبی واقع شده و۳۰ درصد مساحت این بخش از کره زمین را از آن خود کرده است.

به گزارش «تابناک باتو»، نزدیک یک سوم از گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی در رود آمازون و حواشی آن زندگی می‌کنند. آمار‌ها نشان می‌دهد، در این رود، ۵۶۰۰ نوع ماهی وجود دارد. آمازون مهم‌ترین زیستگاه دلفین‌های صورتی، مارهای آناکاندو، طوطی‌های ماکائو و اصلی ترین محل رویش گیاهان مختلف از جمله بامبوست.

بنا بر این گزارش، گروهی آمازون را «بهشت سبز» لقب داده‌اند؛ اما این فقط ظاهر ماجراست. درندگان گوناگون و حیوانات وحشی و مسیرهای صعب العبور و سخت این بهشت سبز و زیبا را به خطرناک‌ترین مکان دنیا برای غیر بومیان تبدیل کرده اند، به گونه ای که باید آن را «جهنم سبز» نامید.

در اینجا شما را به دیدن تصاویری زیبا، شگفت انگیز و ترسناک از جنگل‌های بارانی آمازون دعوت می‌کنیم که مطمئنا دیدن آن‌ها آدرنالین خون شما را تا حد زیادی بالا خواهد برد. پس با ما همراه باشید.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
17
قلب تپنده طبیعت جهان
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
8
11
عکسهارو دیدم ولی هیچ تغییری در آدرنالین خونم حاصل نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
احتمالا اسید اوریکتون بالا رفته
آخرین اخبار