هشدار جالب ملکه انگلیس به نوه اش+عکس
کد خبر: ۴۰۴۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 June 18    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

هشدار جالب ملکه انگلیس به نوه اش+عکس

در جریان این مراسم پرنس ویلیام نوه ملکه بریتانیا برای اینکه با پسر 3 ساله اش پرنس جورج صحبت کند و نمایش هوایی را به او نشان بدهد در کنار پسرش زانو زد و در زمین نشست.

فیلم منتشر شده از این مراسم نشان می دهد که ملکه الیزابت دوم از این کار ویلیام ناراحت شده و در جریان مراسم به ویلیام هشدار می دهد که از جایش برخیزد و بایستد. ویلیام نیز پس از هشدار ملکه از جایش برخاست و تا آخر مراسم به صورت ایستاده مراسم را تماشا کرد.
 
عصر ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
5
16
حانواده سلطنتی انگلیس برخلاف تصور بسیاری تنها یک تشکل تشریفاتی نیست بلکه یک سمبل ملی به شمار میرود و به همین دلیل انها باید بسیاری از مقررات سنتی ناخوشایند از دید دیگران را بدقت و مرتبا و هر روزه رعایت کنند وزندگی چندان راحتی ندارند مثلا تما جانشینان ذکور ملکه حتما باید در یک جبهه نظامی خدمت کنند خود ملکه کنونی انگلیس در زمان جنگ فراگیر دوم راننده ماشین نظامی بود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
ملکه فعلی در زمان جنگ جهانی دوم زیر سن قانونی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
1
12
برعکس تحلیل تابناک از این عکس، ملکه اصلا قصد هشدار به ویلیام را نداشته است. بلکه او هم می خواسته پرواز هواپیما ها را به نتیجه اش جورج نشان دهد. هم چشم و هم اشاره انگشت ملکه حاکی از همین مطلب است. و اگر بعد از این قضیه ویلیام ایستاد، قرار نبود تا آخر نمایش روی زانوی خود بنشیند!!!!
آخرین اخبار