دلایل عمده چاقی در ناحیه شکم و دور کمر
کد خبر: ۴۰۱۷۵
تاریخ انتشار: 2016 September 06    -    ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
bato-adv
bato-adv
اگر شما نیز به اندام زیبا فکر میکنید ولی اراده ای محکم در رژیم غذایی ندارید و یا دوست دارید راهکاری پیش پای شما باشد، حتما این خبر کوتاه را بخوانید. در اینجا چهار مورد از کارهایی که باعث می شود دور کمر و شکمتان کوچک شود به شما توصیه می شود.
4 دلیل دلیل عمده چاقی در ناحیه شکم و دور کمر به گزارش «تابناک باتو»؛ اگر شما نیز به اندام زیبا فکر می کنید، ولی اراده ای محکم در رژیم غذایی ندارید و یا دوست دارید راهکاری پیش پای شما باشد، حتما این خبر کوتاه را بخوانید. در اینجا چهار مورد از کارهایی که باعث می شود دور کمر و شکمتان کوچک شود به شما توصیه می شود.
 
4 دلیل دلیل عمده چاقی در ناحیه شکم و دور کمر 
 
1- نحوه تغذیه صحیح یعنی تقسیم کردن وعده های غذایی به ۶ وعده (۳ وعده غذایی اصلی و ۳ میان وعده یعنی ۱۰ صبح،۵-۶ بعد از ظهر و ۲ ساعت بعد از صرف شام) اولین عاملی است که می تواند در جلوگیری از چاقی بخصوص چاقی شکمی موثر باشد.
 
۲- حذف وعده های غذایی حذف هر کدام از وعده های غذایی مخصوصا صبحانه و شام در ایجاد چاقی شکمی موثر است.توجه داشته باشید حذف وعده صبحانه و به دنبال آن دیر ناهار خوردن باعث میشود اولا با ولع بیشتری غذا میل شود و ثانیا بدن انسان به علت کمبود مواد غذایی و احساس پدید آمدن قحطی دنباله دار تمام وعده غذایی مصرف شده را به شکل چربی در باسن، شکم، ران و پهلوها ذخیره کند. در این ذخیره چربی چون عامل ارث و ژنتیک هم دخالت داردممکن است چربی بیشتر در قسمت بالا تنه یا پایین تنه ذخیره شود.
 
۳- جانشسن کردن میوه به ویژه میوه های شیرین ( مثل انگور- انبه – آناناس – انجیر – انواع کمپوت – زرد آلو – نارنگی های شیرین – خربزه – طالبی -گلابی – خرمالو و آبمیوه های آماده) در وعده شام اولا به علت تخلیه سریع از معده زودتر فرد احساس گرسنگی می کند، ثانیا قند موجود در این میوه های باعث ایجاد چاقی های شکمی در فرد می شود.
 
۴- خانم ها مخصوصا خانم های شاغل صبحانه را حتما در منزل صرف کنند. فاصله افتادن صرف صبحانه تا ساعت ۱۰ صبح که بیشتر در محل کار و دسته جمعی همراه با نان تازه پخت میل شود از عوامل ایجاد چاقی شکمی است.
آکابانو
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv