جزئيات جديد از «ماه عسل» امسال با اجراي احسان عليخاني
کد خبر: ۳۸۷۸۷
تاریخ انتشار: 2016 June 02    -    ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

جزئيات جديد از «ماه عسل» امسال با اجراي احسان عليخاني

يازده سال است که برنامه «ماه عسل»، برنامه ثابت ماه رمضان‌هاي شبکه سوم است. امسال هم همانند ساليان گذشته با اجراي عليخاني و از آغاز ماه مبارک رمضان ساعت 19 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
 
پخش برنامه تلويزيوني «ماه عسل» امسال با اجراي احسان عليخاني از روز دوشنبه 17 خرداد ماه و يک روز پيش از آغاز ماه مبارک رمضان در حالي آغاز مي شود که احسان عليخاني امسال هم آدم‌‌هاي خاصي را به برنامه دعوت مي‌کند، انسانهايي که در زندگي با مشکلات ويژ‌ه‌اي روبه‌رو شده‌اند، اما توانسته‌اند از پس آنها برآيند.
 
در اولين قسمت اين برنامه که گزارشي از زندگي امروزه مهمان‌هاي سال گذشته «ماه عسل» خواهد بود، از دکور جديد اين برنامه نيز رونمايي مي‌شود.
 
دکور امسال «ماه عسل» برخلاف سال‌هاي گذشته به صورت مکانيکي نخواهد بود اما به گونه‌اي است که براي اولين بار نحوه ورود مهمانان به دکور پخش مي‌شود و شکل اجراي احسان عليخاني بر آن تاثيرگذار است. يکي از ويژگيهاي اصلي در دکور برنامه اين است که نور در دکور برنامه بيشتر شده است و رنگ مشکي به کار رفته در سالهاي گذشته تا حد زيادي کمتر شده و به سمت روشنايي رفته است.
 
خوانندگان تيتراژ ابتدايي و انتهايي «ماه عسل» تا امروز مشخص نشده است و قرار است که تا چند روز آينده خوانندگان برنامه «ماه عسل» نهايي و اعلام شود.
 
«ماه عسل» يک برنامه زنده تلويريوني با زمينه اجتماعي-معنوي و با حضور مهمان‌هايي از متن جامعه است که از سال 1386 تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سيما پخش مي‌شود. ايده اوليه اين برنامه متعلق به احسان عليخاني است که پس از اجراي برنامه‌هاي مناسبتي «جزر و مد» در سالهاي 84 و 85 تصميم گرفت خودش برنامه‌اي مستقل براي ماه رمضان بسازد و اين گونه بود که «ماه عسل» از سال 86 متولد شد.
 
مهمان‌هاي اين برنامه غالباً مردم عادي جامعه هستند که توانستند در زندگيشان کار مهمي انجام بدهند يا در زندگي افراد ديگر تأثيرگذار بوده‌اند و يا حادثه مهمي در زندگيشان رخ داده است. اکثر ميهمان‌هاي «ماه عسل» در زندگي خود با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگي با اميد، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌هاي موفقي در زندگي خود تبديل شده‌اند.
 
اين برنامه سعي دارد با تلنگرهايي که از طريق مهمانان مختلف به مخاطب مي‌زند، وجدان بيننده را بيدار کند. از آنجا که اين برنامه در ماه رمضان پخش مي‌شود، اين موضوع بيشتر بر مردم تأثير مي‌گذارد چرا که اين ماه را به روزه داري مي‌پردازند و بيش از پيش به خدا و نماز و ديگر عبادات مي‌پردازند.  
آريا
آخرین اخبار