بخشش عامل قتل خانوادگی توسط مادر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: 2016 May 16    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 ساعت 3 بعدازظهر 28 خردادماه  سال گذشته  مسئولان بیمارستان تهرانپارس در تماس با مأموران کلانتری 144 جوادیه از ماجرای درگیری خونین  2 برادر خبر دادند.مأموران با حضور در بیمارستان پی بردند که جوان 20 ساله‌ای به نام محمد با ضربه چاقوی برادرش مجروح و به بیمارستان منتقل شده که به خاطر خونریزی به کام مرگ رفته است.

مأموران در همان بیمارستان جوان برادرکش را دستگیر کردند و این  متهم  25 ساله به‌نام عارف که از مرگ برادرش شوکه شده بود، گفت: سرکار بودم که خواهرم با من تماس گرفت و شنیدم که برادرم محمد به خاطر اینکه برادر کوچکترمان لباس‌های او را پوشیده با مادرم درگیر شده و با لیوان ضربه‌ای به سر مادرمان زده است.

به خانه آمدم و وقتی با سر زخمی مادرم روبه‌رو شدم با محمد درگیر شدم که با میانجیگری مادرم و خواهرم این درگیری پایان گرفت اما محمد قصد داشت من و همسرم را از خانه بیرون کند و مادرم مانع این کار می‌شد.

ساعتی بعد صدای محمد را از کوچه شنیدم و وقتی پشت پنجره رفتم برادرم شروع به داد و فریاد کرد به همین خاطر چاقویی از آشپزخانه برداشتم و به کوچه رفتم.

ابتدا سعی داشتم برادرم را آرام کنم اما او با مشت ضرباتی به سرم زد که نفهمیدم چه شد و چاقو را به سمت پهلویش رها کردم و دیدم برادرم روی زمین افتاد.

خیلی زود از برادر دیگرم کمک خواستم و محمد را به بیمارستان رساندیم. بدین ترتیب روز 7 تیرماه سال گذشته بازسازی صحنه این‌جنایت در پلیس آگاهی تهران انجام شد و این در حالی بود که پدر و مادر محمد هم با حضور در شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 رضایتشان را برای بخشیده شدن عارف اعلام کردند.
روزنامه ايران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv