جشن های عجیب و غریب در اروپا
کد خبر: ۳۶۱۶۳
تاریخ انتشار: 2016 May 08    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
در اینجا شما را به دیدن چندین تصویر از مراسم عجیب و غریب در کشورهای اروپایی دعوت می کنیم. با هم می بینیم.
تاریخچه نام محله های تهران  در اینجا شما را به دیدن چندین تصویر از مراسم عجیب و غریب در کشورهای اروپایی دعوت می کنیم. با هم می بینیم.

شب جادوگران در آلمان
منطقه هارتس در آلمان هر ساله در شامگاه ۳۰ آوریل شاهد جشن جادوگران است. شرکت‌کنندگان در این جشن لباس‌های شیطانی و ویژه جادوگران می پوشند.
شب جادوگران در آلمان منطقه هارتس در آلمان هر ساله در شامگاه ۳۰ آوریل شاهد جشن جادوگران است. شرکت‌کنندگان در این جشن لباس‌های شیطانی و ویژه جادوگران می پوشند.
فستیوال گیتار هوایی در فنلاند
شرکت‌کنندگان در این فستیوال در واقع ادای گیتار زدن را در می‌آورند و برای اجرا پرشور و نمایش قابلیت‌های خود تنها یک دقیقه وقت دارند.
فستیوال گیتار هوایی در فنلاند شرکت‌کنندگان در این فستیوال در واقع ادای گیتار زدن را در می‌آورند و برای اجرا پرشور و نمایش قابلیت‌های خود تنها یک دقیقه وقت دارند.
جشن مرکبات در فرانسه
در شهر مانتون (جنوب فرانسه) در ماه فوریه بیش از 100تن مرکبات درتزئین مجسمه‌ها و اشیایی عظیم به کار می‌رود که در کاروانی طویل درشهر به نمایش درمی آیند.
جشن مرکبات در فرانسه در شهر مانتون (جنوب فرانسه) در ماه فوریه بیش از 100تن مرکبات درتزئین مجسمه‌ها و اشیایی عظیم به کار می‌رود که در کاروانی طویل درشهر به نمایش درمی آیند.
جشن تعقیب پنیر در انگلستان
هر ساله در ماه می، جشنی در شهر گلاسترشر برگزار می‌شود که در طی آن از بالای تپه‌ها توپ‌های پنیر به پایین قل داده می‌شوند و شرکت‌کنندگان باید آنها را تعقیب و شکار کنند!
جشن تعقیب پنیر در انگلستان هر ساله در ماه می، جشنی در شهر گلاسترشر برگزار می‌شود که در طی آن از بالای تپه‌ها توپ‌های پنیر به پایین قل داده می‌شوند و شرکت‌کنندگان باید آنها را تعقیب و شکار کنند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار