از ضریح قدیمی امام حسین(ع) چه خبر+تصاویر
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۵۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 02    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
یکی از مسئولان حرم مطهر امام حسین گفت: کارشناسان وهنرمندان عراقی در حال تلاش هستند ضریح قدیمی حرم حسینی را در سرداب مطهر امام زمان(ع) در حرم امام حسین(ع) نصب کنند و پیش بینی ما این است که این ضریح در نیمه شعبان در دسترس زائران قرار بگیرد.

 هنگام تعویض ضریح های مطهر عتبات مقدس تمام نگاه ها متوجه ضریح جدیدی است که در حرم ها نصب می شود و معمولا کسی از سرنوشت ضریح قدیمی اطلاعی پیدا نمی کند. یکی از این ضریح های مطهر که حدود سه سال پیش تعویض شد ضریح مطهر مرقد امام حسین علیه السلام است.

بخش نگهداری و صیانت آستان مقدس حسینی در این زمینه اعلام کرد مشغول تهیه و ساخت چهارچوبی از جنس استیل است تا از آن برای نگهداری و نصب ضریح قدیمی مرقد امام حسین(ع) استفاده کند. مسئولان حرم مطهر همچنین وعده داده اند این ضریح قدیمی به زودی و همزمان با نیمه شعبان در سرداب حرم مطهر نصب و رونمایی شود.

فارس الصفار مسئول بخش نگهداری و صیانت از حرم مطهر گفت: کارشناسان وهنرمندان عراقی در حال تلاش هستند تا این ضریح قدیمی را در سرداب مطهر امام زمان(ع) در حرم امام حسین(ع) نصب کنند و پیش بینی ما این است که این ضریح در نیمه شعبان در دسترس زائران قرار بگیرد.


نشانه نيوز
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید سلطان پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
2
6
السلام علیک یااباعبدالله الحسین(ع)-واقاقمرمنیربنی هاشم(ع)
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv