وصيت عجيب مهرداد اولادي
کد خبر: ۳۴۴۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 21    -    ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
همان هایی که هادی را اذیت کردند، حالا برای او گریه می کنند. خواهش می کنم وقتی من مردم حواست باشد آدم هایی که به من بد کردند، نیایند در مراسم من و اشک بریزند.»

خبرنگاری که فردای درگذشت هادی نوروزی همراه مهرداد اولادی برای تسلیت به خانه هادی رفته بود، خاطره دردناکی از آن روز نقل می کند.

مهرداد اولادی بازیکن فقید فوتبال ایران که بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت، با زنده یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در پرسپولیس قائمشهر و تهران همبازی بود.

یک روزنامه نگار ورزشی که با مهرداد اولادی رفاقت نزدیک داشت، خاطره ای تعریف می کند از فردای روزی که هادی نوروزی درگذشت و مهرداد اولادی برای تسلیت به خانه همبازی سابق خود رفت.

اولادی آن روز داخل خانه هادی نوروزی با اشاره به برخی آدم هایی که در آن جمع حضور داشتند، به این دوست خبرنگار خود گفت: «تو رو خدا می بینی، همان هایی که هادی را اذیت کردند، حالا برای او گریه می کنند. خواهش می کنم وقتی من مردم حواست باشد آدم هایی که به من بد کردند، نیایند در مراسم من و اشک بریزند.»

توقع ما این است آدم هایی که به مهرداد انگ چسباندند و او را اذیت کردند، الان اشک تمساح نریزند و برای ما از خوبی های اولادی نگویند.

ساعت24
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
2
0
خاطره گویی از مرده ظاهرا تبدیل به فرهنگ شده. برادر جان یکی به کسی بد کرده یک روز هم آمد غذر خواهی حالا حتی اگر شده از جنازه اش چه اشکالی داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
1
فرهنگ ما ایرانیها هست که تا زنده هستند چشم دیدن همدیگر رو ندارن. اما وقتی تا یکی از این دنیا میره، تازه عزیز میشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
1
این حرفها چیه این یک سندرم و بیماری که بین فوتبالیستهای همه دنیا هست خیلی. از فوتبالیستها سکته کردن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار