عامل شهادت مامور ناجا در ایرانشهر دستگیر شد
کد خبر: ۳۳۲۹۱
تاریخ انتشار: 2016 April 10    -    ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

عامل شهادت مامور ناجا در ایرانشهر دستگیر شد

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرار مسلح در تاریخ 12 فروردین سال جاری که منجر به شهادت سروان محمد تقی زاده و به هلاکت رسیدن یکی از عاملان این جنایت شده بود، دستگیری عامل اصلی این جنایت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی شبانه روزی و داشتن اطلاعات کافی محل اختفای عامل اصلی به شهادت رساندن این مامور انتظامی را در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر شناسایی کرده و این محل را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از اطمینان از حضور این شرور در مخفیگاهش بلافاصله تیم های تخصصی و عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه این شرور مسلح را دستگیر کردند.

سردار رحیمی افزود: ماموران در بازرسی از محل دو قبضه سلاح کلاش ،یک دستگاه خودرو مسروقه و مقادیر زیادی داروهای قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تخصصی پلیس از این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

پرسنل آگاهی و کلانتری 14 شهرستان ایرانشهر 12 فروردین امسال با حکم دستگاه قضایی به همراه یکی از سارقان مسلح دستگیر شده جهت شناسایی و دستگیری همدستانش رفته بودند که سارقان مسلح با دیدن پلیس اقدام به تیراندازی به طرف آنان می کنند.

ستوان یکم تقی زاده در این درگیری به درج رفیع شهادت نائل می شود.

شهرستان ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
ايرنا
آخرین اخبار