چهار مدل سوزوکی در راه بازار ایران
کد خبر: ۳۲۹۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 06    -    ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
bato-adv
bato-adv
بر اساس تفاهم ایران خودرو با سوزوکی قرار است ۴ مدل سوزوکی سوئیفت، سوزوکی دیزایر، سوزوکی کیزاشی و سوزوکی SX4 سال ۹۶ وارد بازار خودروی ایران شوند.

توافق بر سر تولید این خودروها تابستان سال پیش انجام شد و تا پایان امسال خط تولید این ۴ خودروی ژاپنی در ایران راه اندازی خواهد شد.

طبق اعلام ایران خودرو، سوزوکی سوئیفت و سوزوکی دیزایر از اردیبهشت ۹۶ و سوزوکی کیزاشی و سوزوکی SX4 از شهریور ۹۶ وارد بازار خودروی کشور خواهند شد.

سوزوکی سوئیفت در کلاس بدنه هاچ بک، سوزوکی دیزایر و سوزوکی کیزاشی در کلاس بدنه سدان یا شهری و سوزوکی SX4 در کلاس بدنه کراس‌اور یا شاسی بلند شهری هستند.

 زومیت

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
3
1
چرا اینقدر دیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
1
0
سوزوکی بازار ماشینش در امریکا را تعطیل کرد. حالا سراغ ایران اومده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
2
استعمار نو همینه دیگه!
اینطوری میخوایم خودروساز بشیم؟ وقتی پول داریم از هرجای دنیا هر چی گیرمون بیاد بسازیم. وفتی هم پولی نداربم از تامبن قطعات یدکی آنها هم عاجز باشیم. در کجای دنیا این تعداد برند مختلف اتومبیل از رقبای بین المللی دریک کارخانه تولید می شود؟
سوزوکی، رنو، پژو ، S-70 چینی در ایران خودرو. صثمن اینکه با فیات و مرسدس بنز و سیتروثن و دی اس هم ظاهرا قرارهای جداگانه برای تولید مدلهایی از هر خودروساز فوق گذاشته شده است.
پراید، سراتو ، برلیانس چینی. و رنو تیباو مگان و چندنوع ریزو درشت دیگر در سایپا و پارس خودرو.
آیا در هیچ یک موفق به ساخت یک مدل مستقل ملی بدون نیاز به قطعه ساز بین المللی و اراثه مدلهای جدیدتر بصورت متوالی و مستمرشدیم یا خیر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv