کلاهبرداری از نام «واروژان» در استانبول
کد خبر: ۳۲۳۹۳۴
تاریخ انتشار: 2024 September 16    -    ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

کلاهبرداری از نام «واروژان» در استانبول

 در فاصله کمتر از یک روز به برگزاری «شب واروژان» در استانبول، متواری شدن تهیه کننده و سرمایه گذار این برنامه به لغو آن انجامید.

 در فاصله کمتر از یک روز به برگزاری «شب واروژان» در استانبول، متواری شدن تهیه کننده و سرمایه گذار این برنامه به لغو آن انجامید. بر اساس اطلاعات رسیده به «بیلبورد»، شب گذشته و در شرایطی که ارکستر کامل و سارا نایینی در محل تمرین این کنسرت حضور داشتند، نوازنده ها اعلام کردند که به دلیل واریز نشدن دستمزدشان حاضر به تمرین نیستند.

 

سارا نایینی (خواننده ای که قرار بود با ارکستر بزرگ آثار ماندگار واروژان را در این کنسرت بخواند)، نیز در محل تمرین حاضر بود.

کلاهبرداری از نام «واروژان» در استانبول

 
 

«ک. م» که به عنوان تهیه کننده این کنسرت معرفی شده بود، بیش از 48 ساعت است که تلفن همراه خود را خاموش کرده و از پرداخت دستمزد گروه و چهره های این کنسرت سر باز زده است. خانم دکتر «ع» (که مالک یک کلینیک زیبایی در محله جردن تهران است) نیز سرمایه گذار این برنامه بود که علیرغم پرداخت بیش از 40 هزار دلار، توانایی مدیریت برگزاری این اجرا را نداشته است و پاسخگوی هیچ کدام از عوامل کنسرت نیست.

در این بین «شهیار قنبری» ترانه سرای شاخص و با سابقه ایرانی نیز برگزار کنندگان این برنامه را تهدید به شکایت و پیگیری قانونی کرده است. او معتقد است برای اجرای آثار و ترانه هایش در این کنسرت بایستی از او اجازه کتبی اخذ شود.

«واروژان» از جمله موزیسین ها و تنظیم کننده های شهیر و قدیمی موسیقی در ایران بود که آثار ماندگارش سالهاست در بین اهالی موسیقی دست به دست می شود. برگزاری و تبلیغات گسترده برای این اجرا، به نظر میرسد نوعی سوء استفاده از نام این موزیسین بزرگ برای کسب درآمد در استانبول بوده است. برنامه گذارانی بد نام و سرمایه گذارانی فریب خورده که حالا مشخص نیست چه عاقبتی در انتظار حواشی این برنامه خواهد بود.

 
برترین ها
آخرین اخبار