سانحه شوک‌آور برای فوتبال عربستان!
کد خبر: ۳۲۳۷۳۸
تاریخ انتشار: 2024 September 14    -    ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

سانحه شوک‌آور برای فوتبال عربستان!

فهد المولد، ملی پوش مطرح عربستانی، طی حادثه‌ای که در منزل شخصی‌اش در دبی رخ داد، دچار سانحه سقوط شد و اکنون در بیمارستان بستری است.

باشگاه الشباب اعلام کرد که فهد المولد، بازیکن این تیم، صبح پنجشنبه در منزل شخصی‌اش دچار حادثه سقوط شد و به بیمارستان منتقل گردید تا تحت مراقبت‌های پزشکی لازم قرار گیرد.

 

سانحه شوک‌آور برای فوتبال عربستان!

در بیانیه‌ای رسمی، باشگاه الشباب اعلام کرد: «در پی بروز حادثه برای کاپیتان فهد المولد، لازم به توضیح است که وی صبح پنجشنبه در منزل شخصی خود در شهر دبی امارات متحده عربی دچار حادثه سقوط شد و به بیمارستان منتقل گردید، جایی که هم‌اکنون تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد. این وضعیت با پیگیری مستقیم شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال عربستان، سفارت عربستان در ابوظبی، کنسولگری عربستان در دبی و مدیریت باشگاه دنبال می‌شود.»

نام فهد المولد بامداد روز جمعه پس از اعلام حادثه از سوی باشگاه الشباب، در پلتفرم اجتماعی «ایکس» به صدر خبرها رسید و وی با همدردی گسترده از سوی باشگاه‌ها و محافل ورزشی مختلف مواجه شد.

حساب رسمی تیم ملی عربستان از طریق پلتفرم «ایکس» اعلام کرد که تیمی از اعضای کادر اداری و پزشکی به شهر دبی در امارات متحده عربی اعزام شده تا از وضعیت سلامتی فهد المولد مطلع شوند.

براساس خبری که توسط حساب رسمی تیم ملی عربستان منتشر شده است: «با پیگیری و توجه ویژه‌ی شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک و پارالمپیک عربستان سعودی، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، دستور داد تیمی از کادر اداری و پزشکی تیم ملی به دبی سفر کنند تا وضعیت بازیکن تیم ملی و باشگاه الشباب، فهد المولد، که در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، بررسی و تمام نیازهای پزشکی و اداری او را فراهم کنند.»

همچنین اضافه شد که تیم مامور برای پیگیری وضعیت پزشکی بازیکن، عصر جمعه وارد دبی شده است.

در همین راستا، باشگاه الشباب نیز اعلام کرد که ترکی الغامدی، مسئول کل مدیریت رسانه و ارتباطات و سخنگوی رسمی باشگاه، برای پیگیری وضعیت سلامتی فهد المولد و حمایت از خانواده‌ او به نمایندگی از باشگاه به دبی اعزام شده است.

ورزشی

آخرین اخبار