اخبار ضد و نقیض درباره آینده نکونام در استقلال
کد خبر: ۳۲۲۹۲۲
تاریخ انتشار: 2024 September 01    -    ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

اخبار ضد و نقیض درباره آینده نکونام در استقلال

آینده نیمکت استقلال در وضعیت مبهمی قرار گرفته است.
بعد از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان شایعات زیادی در خصوص برکناری جواد نکونام به گوش رسید و برخی هم مدعی شدند مدیران استقلال به جواد نکونام اولتیماتوم داده‌اند تا در صورت نتیجه نگرفتن در بازی آسیایی مقابل الغرافه از کارش برکنار شود. دیشب رسانه فوتبالی مدعی شد مدیران هولدینگ خلیج فارس با فرهاد مجیدی مذاکره کرده و به توافق نهایی هم رسیده‌اند. در ادامه پست‌های مشکوک برادران مجیدی در اینستاگرام نیز صحت این شایعات را قوت بخشید.
 
رسانه طرفداری ادعا می‌کند از شب گذشته پیگیر این موضوع شده و با برخی مدیران استقلال و هولدینگ خلیج فارس در این خصوص صحبت کرده است. برآیند این حرف‌ها نشان می‌دهد موضع رسمی و قاطع باشگاه استقلال در مقطع فعلی حمایت از جواد نکونام است. با وجود همه شایعاتی که وجود دارد، جواد نکونام نه تنها در استقلال می‌ماند بلکه هیچ اولتیماتومی هم دریافت نکرده است. مدیران باشگاه استقلال اعتقاد دارند در مقطع فعلی تغییر سرمربی به هیچ عنوان کار درستی نیست و باعث می‌شود وضعیت باشگاه بدتر شود. ضمن اینکه آن‌ها اعتقاد دارند نتایج خوب با جواد نکونام از راه می‌رسد و او می‌تواند استقلال را در این فصل به قهرمانی برساند. با این شرایط جواد نکونام به کارش در استقلال ادامه می‌دهد و قرار نیست تغییری روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت رخ بدهد.
 
 از افراد نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال نیز شنیده می‌شود مدیران هلدینگ اولتیماتومی به جواد نکونام نداده‌اند اما بازی بعدی این تیم برابر الغرافه قطر بازی مرگ و زندگی سرمربی آبی‌ها بوده و در صورت عدم نتیجه‌گیری احتمالا نکونام برکنار خواهد شد.
برترین ها
آخرین اخبار