جایزه متفاوت برای خواننده جنجالی
کد خبر: ۳۲۱۷۰۳
تاریخ انتشار: 2024 August 17    -    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

جایزه متفاوت برای خواننده جنجالی

سایرس روی صحنه این مراسم احساساتی شد و گفت: «راز کوچکی درباره لقب «اسطوره دیزنی» به همه می‌گویم. این منم که به شما آنچه نباید بدانید را می‌گوید. می‌خواهم بگویم که اسطوره‌ها هم می‌ترسند. همین حالا ترسیده‌ام، اما تفاوت در این است که به هر حال ادامه می‌دهیم و همه شما می‌توانید هر روز همین کار را بکنید.

«تابناک با تو» -مایلی سایرس یکشنبه شب (۱۱ اوت) در سومین شب برگزاری نمایشگاه دی-۲۳ جوانترین دریافت‌کننده جایزه «اسطوره دیزنی» شد.

جایزه متفاوت برای خواننده جنجالی

سایرس روی صحنه این مراسم احساساتی شد و گفت: «راز کوچکی درباره لقب «اسطوره دیزنی» به همه می‌گویم. این منم که به شما آنچه نباید بدانید را می‌گوید. می‌خواهم بگویم که اسطوره‌ها هم می‌ترسند. همین حالا ترسیده‌ام، اما تفاوت در این است که به هر حال ادامه می‌دهیم و همه شما می‌توانید هر روز همین کار را بکنید. اسطوره‌ها می‌ترسند و ادامه می‌دهند. وقتی تلاش کنید چیزی به عنوان شکست وجود ندارد. فقط در صورتی که تلاش نکنید شکست می‌خورید.»

سایرس در ادامه از سریال «هانا مونتانا» (Hannah Montana) یاد می‌کند: «در سال ۲۰۰۵، دیزنی مأموریت داشت کمپانی را احیا کند. اینگونه بود که آن‌ها من و باب آیگر را استخدام کردند. هنوز افتخار می‌کنم که هنوز «هانا مونتانا» هستم. این جایزه را به هانا و همه هواداران خوب و باوفای او تقدیم می‌کنم، و همه کساین که به تحقق رؤیای من کمک کردند. از خود اسطوره نقل قول می‌کنم: «زندگی همین است.»»

امسال در این مراسم «انجلا بست»، «جیمز کامرون»، «جیمی لی کرتیس»، «هریسون فورد»، «کلی ریپا»، «جان ویلیامز» و بسیاری دیگر جایزه «اسطوره‌های دیزنی» را دریافت کردند.

سایرس سال گذشته آلبوم «تعطیلات تابستانی بی‌پایان» (Endless Summer Vacation) را منتشر کرد که به اعتقاد منتقدین اگرچه جسورانه‌ترین آلبومش نیست اما بازتاب دقیقی از شخصیت فعلی اوست.

30نما

آخرین اخبار