قتل هولناک مرد آبادانی به دست زن و دخترش
کد خبر: ۳۲۱۲۶۷
تاریخ انتشار: 2024 August 11    -    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

قتل هولناک مرد آبادانی به دست زن و دخترش

 زن آبادانی و دختر۱۵ساله اش به اتهام قتل با چاقو و آتش زدن جسد همسرش دستگیر شدند.

 زن آبادانی و دختر۱۵ساله اش به اتهام قتل با چاقو و آتش زدن جسد همسرش دستگیر شدند.

 

قتل هولناک مرد آبادانی به دست زن و دخترش

وقتی جسد  چاقو خورده و سوخته مردی جوان در خیابان شهدای 9منطقه ذوالفقاری آبادان پیدا شد، تیم جنایی با جست‌وجوی رد خون به مقابل خانه‌ی زنی جوان ودخترش رسیدند که به اتهام قتل مرد خانه اش دستگیر شد.

ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 18 مرداد ماه سال جاری کشف یک جسد مردانه چاقو خورده و سوخته شده درخیابان شهدای9 منطقه ذوالفقاری آبادان به پلیس این شهرستان مخابره شد.

بلا فاصله تیمی از ماموران کلانتری18ذوالفقاری بهمراه  مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی و همچنین بازپرس جنایی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان آبادان برای تحقیقات فنی پای در محل گذاشتند.

این منبع آگاه گفت با توجه به  آثار خون و همچنین  جسد  مقتول نشان می‌داد که جنایت در مکانی دیگر صورت گرفته است و سپس به خیابان شهدای 9 منتقل و در آنجا به آتش کشیده شده است. همین موجب شد تا بازپرس جنایی بهمراه نیروهای پلیس رد خون را دنبال کنند تا اینکه به مقابل خانه‌ای در منطقه کوی پلیس آبادان رسید؛ خانه‌ای که حدود 500متر با محل کشف جسد فاصله داشت.

بازپرس شعبه قتل و مأموران زنگ خانه  را به صدا در آوردند ساکن منزل زنی جوان بود که با شنیدن صدای زنگ، خود را به مقابل در حیاط رساند، تیم جنایی وارد حیاط شدند و در داخل حیاط  آثاری از خون مشاهده کردند، در تحقیق از زن جوان معلوم شد که مقتول در آن خانه زندگی می‌کرده و زنی  که خودش را به مقابل در رسانده بود، همسرش بوده است.

زن جوان اظهار داشت به دلیل درگیری باهمسرش با چوب به سر وی ضربه زده که همسرش از خانه بیرون میرود و سپس چاقو خورده به خانه باز میگردد که با توجه به اینکه میترسیدیم اتفاقی برایش رخ دهد و برایمان دردسر شود بهمراه دختر نوجوانم همسرم را به خیابان شهدای9 بردیم و برای اینکه از مرگش مطمئن شویم جسد وی را به آتش کشیدیم وبه خانه بازگشتیم.

  اظهارات این زن در حالی بیان می‌شد که وجود خون زیاد در حیاط خانه فرضیه دیگری را مطرح می‌کرد. اینکه این مرد جوان  در خانه‌اش و از سوی اعضای خانواده‌اش به قتل رسیده و سپس جسدش توسط آنها به خیابان شهدای 9 منتقل و در آنجا آتش زده شده است.

در این شرایط بازپرس جنایی  دستور بازداشت همسر ودختر نوجوان مقتول را صادر کرد.

و تحقیقات برای کشف اسرار این جنایت ادامه دارد.

رکنا

آخرین اخبار