اقدام موذیانه درویش، پرسپولیسی‌ها را انگشت به دهان کرد!
کد خبر: ۳۲۰۲۶۵
تاریخ انتشار: 2024 July 30    -    ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

اقدام موذیانه درویش، پرسپولیسی‌ها را انگشت به دهان کرد!

 امروز در اقدامی عجیب و شوکه‌کننده پرسپولیس، کانال‌های هوادارای این تیم را در تلگرام مسدود کرد.

 امروز در اقدامی عجیب و شوکه‌کننده پرسپولیس، کانال‌های هوادارای این تیم را در تلگرام مسدود کرد.

اقدام موذیانه درویش، پرسپولیسی‌ها را انگشت به دهان کرد!
 

پرسپولیس نیز با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد که حذف برخی کانال‌های هواداری به دلیل حفاظت از نام و علامت تجاری پرسپولیس بوده است. اما بسیاری از هواداران معتقدند این اقدام به دلیل افزایش انتقادات از عملکرد نقل و انتقادات درویش برای فصل جدید بوده است! 

پرسپولیس با انتشار یک اطلاعیه نوشت: به اطلاع عموم استفاده کنندگان از نام و علامت تجاری پرسپولیس به هر نحو، اعم از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان هرگونه اقلام و وسایل، ارایه کنندگان خدمات در هر رسته و هر نوع از کالا، شرکت‌ها، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها اعم از مجازی و غیره، فعالان حوزه رسانه، شبکه‌های اجتماعی، دارندگان صفحات اختصاصی و عمومی در پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، تولید کنندگان محتواهای دیداری و شنیداری می‌رساند؛ نام تجاری و نیز علامت تجاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در اداره ثبت شرکت‌ها و اداره علائم تجاری به ثبت رسیده است.

این نام و برند جزء دارایی‌ها و اموال این باشگاه محسوب می‌گردد و بهره‌برداری از آن تحت هر عنوان و شکلی بدون اخذ مجوز از باشگاه پرسپولیس، غیر قانونی است. از این رو در راستای منافع باشگاه، هواداران و سهام‌داران، استفاده از این برند و علامت و منافع حاصل از آن انحصارا در اختیار این شرکت و مجموعه‌های طرف قرارداد است که برای این منظور مجوز شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را دریافت کرده‌اند.

بر این اساس، هرگونه استفاده از نام و علامت تجاری «پرسپولیس»، بدون مجوز نقض حقوق قانونی این باشگاه، بهره‌برداری از دارایی‌های آن و تصرف در اموال این شرکت و سهامداران تلقی می‌شود و باشگاه نیز در این راستا اقدامات قانونی خود، برای رفع تصرف و استفاده غیر مجاز و غیر قانونی از دارایی خود را آغاز کرده است.

واکنش برخی کاربران فضای مجازی به این اقدام باشگاه پرسپولیس را در زیر بخوانید: 

احمد نوشته: از فردا باید بریم جلو باشگاه صف بکشیم برای مجوز استفاده از لوگو و اسم پرسپولیس 

محمد با کنایه نوشته: This message couldn't be displayed on your device due to copyright infringement

چیزی نیست دوستان منم بخاطر انتقاد از درویش مسدود شدم . شما هم مراقب باشید دیگه تو پروژه تضعیف پرسپولیس دخالت نکنید بذارید کارشون رو کنن . درویش بهترین مدیر تاریخه ، اصلا هم عاشق میز و صندلی نیست

مجید هم گفته: جای این کارها بازیکن خوب بخر تا انتقاد بهت نکنن ۱ماهه میخواهی دفاع چپ‌و گلر بخری نتونستی

علی گفته: کانال‌های منتقد پرسپولیسی به بهانه نقض کپی رایت از دسترس خارج شدند و اکثر کانال‌های مسدود شده پر مخاطب بودند و در روزهای اخیر مطالبی در نقد مدیریت پرسپولیس منتشر می‌کردند.

احسان نوشته: حالا این یعنی چی؟ یعنی اگه بخوای یه کانال به نام پرسپولیس بزنید باید از باشگاه پرسپولیس مجوز بگیرید و تحت کنترل خود باشگاه در بیاید.

 

برترین ها

آخرین اخبار