قتل رقیب عشقی هنگام فرار از مخمصه
کد خبر: ۳۲۰۱۴۹
تاریخ انتشار: 2024 July 29    -    ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

 قتل رقیب عشقی هنگام فرار از مخمصه

 پسری که می‌خواست مانع ارتباط دختر مورد علاقه‌اش با جوان دیگری شود، در یک حادثه خطرناک جانش را از دست داد.
 پسری که می‌خواست مانع ارتباط دختر مورد علاقه‌اش با جوان دیگری شود، در یک حادثه خطرناک جانش را از دست داد.
 
کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران شامگاه شنبه، ششم مردادماه در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس بیمارستان خبر دادند.
 
با اعلام این خبر ماموران نزدیک‌ترین کلانتری به محل اعزام شدند و پس از آن بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز از موضوع مطلع شد. به این ترتیب و به دستور محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران که مسئولیت کشیک قتل را بر عهده داشت، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به سردخانه بیمارستان رفتند. این در حالی بود که محسن اختیاری نیز پس از صدور دستورات لازم راهی بیمارستان و با جسد پسری به نام نیما روبه‌رو شد که حدود ۱۹ سال داشت.
 
شواهد حکایت از آن داشت او بر اثر تصادف عمدی مجروح شده و جان خود را از دست داده است. بررسی‌های اولیه هم نشان ‌می‌داد مقتول ساعتی قبل به خاطر دختر جوانی در یک پمپ بنزین در محله پیروزی با فردی درگیر شده است.
 
در ادامه دوست نیما مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من و نیما با موتورسیکلت من به پمپ بنزین رفته بودیم، اما نیما در آنجا دختر مورد علاقه‌اش را سوار خودروی پرایدی دید که مرد غریبه‌ای راننده آن بود. به همین خاطر با راننده پراید مشاجره کرد.
 
دوست نیما ادامه ماجرا را این‌طور توضیح داد: مشاجره و فحاشی ادامه داشت تا اینکه راننده پراید ناگهان با سرعت زیادی فرار کرد، اما نیما روی صندوق عقب آن پرید. راننده مسیری طولانی را با حرکات مارپیچ رانندگی کرد و سعی داشت نیما تعادلش را از دست بدهد و در خیابان بیفتد که همین‌طور هم شد و باعث شد نیما بدجوری از روی صندوق عقب به زمین بخورد و سرش هم همان موقع آسیب دید.
 
شاهد این ماجرا ادامه داد: بعد از اینکه نیما از ماشین جدا شد و سرش به زمین برخورد کرد، متهم و دختر جوان با همان خودروی پراید فرار کردند و ما خیلی زود نیما را به بیمارستان آوردیم. اما کاری از دست دکتر‌ها برنیامد و دوستم روی تخت بخش اورژانس فوت کرد.
 
پس از اظهارات دوست نیما، بررسی تیم جنایی برای شناسایی هویت راننده خودروی پراید آغاز و در این شاخه از تحقیقات محل تردد متهم تحت تعقیب در میدان امام خمینی شناسایی و در نهایت او تسلیم شد.
 
متهم در جریان بازجویی‌ها پس از اظهار ندامت و پشیمانی از کاری کرده بود، به انجام رانندگی خطرناک برای فرار از دست نیما اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات میدانی ماموران به صحنه جرم و وقوع حادثه مرگبار رفتند تا شواهد و مدارک لازم را جمع‌آوری کنند. پس از پایان تحقیقات اوایه نیز کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ماموریت یافتند تا تحقیقات خود را ادامه دهند تا پرونده تکمیل شود. همچنین با دستور بازپرس اختیاری جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شده است. 

اعتمادآنلاین

آخرین اخبار