جزییات وقوع سه حادثه عجیب در تهران
کد خبر: ۳۱۹۹۳۴
تاریخ انتشار: 2024 July 26    -    ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

جزییات وقوع سه حادثه عجیب در تهران

امروز سه حادثه وحشتناک در تهران به وقوع پیوست که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.
 امروز سه حادثه وحشتناک در تهران به وقوع پیوست که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.
 
سومین حادثه عجیب امروز در تهران، بعد از فرونشست زمین در ونک و برخورد قطار به سکو در راه آهن در جاده سولقان روی داد.
 
جزییات وقوع سه حادثه عجیب در تهران
 

فارس نوشت که صبح امروز خبری دربارهٔ محدودیت‌های ترافیکی در خیابان ولیعصر و محدودهٔ میدان ونک به‌دلیل فرونشست زمین در این ناحیه منتشر شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران تهران دراین‌باره گفت: در پی شکسته‌شدن لوله، آب نفوذ کرده و وارد خیابان ولیعصر شده؛ در خیابان ولیعصر به‌دلیل عملیات عمرانی که در حال انجام بوده، جدول نهرهای این محدوده برداشته شده که باعث می شود آبِ واردشده در خیابان به سطح زیرین نفوذ کند و باعث ایجاد حفره و ریزش در این محدوده شود.

آبِ نفوذکرده به خیابان به یک سازهٔ نیمه‌کاره و یک سازهٔ مسکونی هم نفوذ کرده که در حال حاضر با حضور به‌موقع نیروهای آتش‌نشانی تخلیهٔ آب صورت گرفته است. همچنین آب در سطح معبر به‌صورت کامل تخلیه شده است و نیروها در حال ترمیم و عملیات فنی و اجراییِ حفرهٔ ایجادشده هستند.

  ریزش سنگ بر روی چند خودرو در تهران

خبرگزاری مهر اعلام کرد: بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس تهران، در پی ریزش آوار و سنگ بر روی چند خودرو در سولقان کارشناسان اورژانس برای خدمت رسانی به مددجویان به روستای سنگان اعزام شدند.

جزییات وقوع سه حادثه عجیب در تهران

روابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس استان تهران اعلام کرد: صبح امروز در ساعت ۹ گزارشی مبتنی بر ریزش آوار و سنگ بر روی چند خودرو در سولقان به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این گزارش بلافاصله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه در روستای سنگان اعزام شدند.

کارشناسان اورژانس استان تهران در حال خدمت‌رسانی به مددجویان هستند.

جزییات وقوع سه حادثه عجیب در تهران

برخورد قطار مسافربری با سکو در میدان راه‌آهن تهران

سازمان اورژانس استان تهران گفت: ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه امروز جمعه یک قطار با سکوهای پارکینگ قطارهای مسافربری راه‌آهن تهران برخورد کرد که این موضوع به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

 اورژانس اعلام کرد: با اعلام این گزارش بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه در راه‌آهن تهران اعزام شدند. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مرکز درمانی انتقال یافتند.

 همشهری آنلاین
آخرین اخبار