قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان سقوط کرد
کد خبر: ۳۱۹۸۴۰
تاریخ انتشار: 2024 July 25    -    ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان سقوط کرد

قیمت خودرو در هفته‌های اخیر از ریزش قابل توجهی برخوردار شد که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با نمودار که شیب آن کاهشی بود در بازار معامله می‌شدند.
 قیمت خودرو در هفته‌های اخیر از ریزش قابل توجهی برخوردار شد که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با نمودار که شیب آن کاهشی بود در بازار معامله می‌شدند. اما صبح امروز بر خلاف این دوره کوتاه ریزشی، قیمت محصولات با رشد قابل توجه روبه‌رو شدند؛ طوری‌که قیمت‌ها از دو میلیون تا ۹۵ میلیون تومان تغییر پیدا کردند. اما در این بین شرکت سایپا و ایران خودرو رشد صعودی بیشتری را با میزان و شدت متفاوت نسبت به محصولات مونتاژی تجربه کردند.
 
نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو و همچنین تغییر سیاست‌های وارداتی، نمودار نزولی بازار را درهم شکست و محصولات با روند صعودی ادامه‌دار شدند.
 
قیمت خودروهای داخلی
 
قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان سقوط کرد

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، صعودی گزارش می‌شود.

سورن پلاس دوگانه‌سوز با مدل ۱۴۰۳، مانند انواع مدل خود از صبح امروز ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و به محدوده ۷۶۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس (۶ سرعته) از ارزان‌ترین نوع خود، با ۲۵ میلیون تومان رشد بیشتری نسبت به همه‌ی مدل‌های خود تجربه کرده و به قیمت ۸۰۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU۵از محصولات پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو، با رشد ۱۳ میلیون تومانی به قیمت ۸۵۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب ایران خودرو، تعادل خود را از ابتدای معاملات امروز از دست داده و با افزایش ۲۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک GXR-L از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری هفت میلیون تومان گران‌تر شده و به ۴۱۸ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G (سانروف) از سدان‌های لوکس و رده‌بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز رشد قیمت ۹ میلیون تومانی دارد و با قیمت ۷۰۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم به غیر از کرمان موتور، غالباً صعودی است.

اکستریم VX از محصولات تازه‌وارد شرکت مدیران خودرو با افت ۹۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

خودرو جک T۸ یا کی ام سی (KMC) تی۸ جدیدترین پیکاپ شرکت کرمان موتور است که امروز بر خلاف سایر محصولات این شرکت که با روند ثابت باقی مانده‌اند با رشد ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به کار خود ادامه داد.

هونگچی E-QM۵ در هفته‌های اخیر روند نوسانی شدیدی داشته است و امروز با افت ۹۵ میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی (۷ نفره) که از محصولات بهمن موتور به شمار می‌رود، تنها در یک روز توانسته ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شود و به کانال یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان معامله برسد.

لاماری ایما  با روند ثابت و بدون تغییر قیمت به کار خود ادامه داد و با قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در بازار کار خود را شروع کرد.

قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان سقوط کرد

 
خبرآنلاین
آخرین اخبار