شکار دزدها در منطقه سرقت ممنوع!
کد خبر: ۳۱۹۷۸۶
تاریخ انتشار: 2024 July 25    -    ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

شکار دزدها در منطقه سرقت ممنوع!

دو مجرم سابقه دار که یکی از آن ها ۱۰ فقره سابقه کیفری را درکارنامه سیاهش دارد،با ورود به منطقه «سرقت ممنوع!»دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شدند.
دو مجرم سابقه دار که یکی از آن ها ۱۰ فقره سابقه کیفری را درکارنامه سیاهش دارد،با ورود به منطقه «سرقت ممنوع!»دستگیر وبه مراجع قضایی معرفی شدند. ماموران کلانتری شفای مشهد که با اجرای طرح های گسترده حفاظت از اموال مردم ،حوزه استحفاظی را به منطقه «سرقت ممنوع!»تبدیل کرده اند،هنگام گشت زنی شبانه در بولوار حر عاملی،خودروی پرایدی را متوقف کردند که چهره یکی از سرنشینان آن برای افسر گشت بسیار آشنا بود چراکه چهره او به خاطر ارتکاب انواع سرقت ،در ذهن نیروهای انتظامی نقاشی شده بود. در همین حال و با دستور سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفای مشهد)خودروی دو مظنون به سرقت مورد بازرسی قرارگرفت و علاوه بر مواد مخدر صنعتی و مشروبات الکلی ،مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی به همراه مدارک وزاپاس یک خودروی دیگر کشف شد و متهمان به مقر انتظامی انتقال یافتند.
 
راننده 39ساله که دارای دو سابقه کیفری جعل ورابطه نامشروع است در بازجویی ها به افسران زبده دایره تجسس کلانتری گفت:به خاطر اعتیادم تحت درمان قرار دارم اما لوازم آرایشی را دو ماه قبل گرفتم و سرقتی نیستند! با وجود این مشروبات الکلی متعلق به خودم است.این درحالی بود که بررسی مدارک و گواهینامه کشف شده در خودرو نشان داد که مدارک از داخل یک خودروی دیگر سرقت شده است.
 
بنا بر گزارش روزنامه خراسان ،متهم دیگر که 10 فقره سابقه کیفری قطعات و محتویات خودرو،موتورسیکلت،کابل،جیب بری و ... را دارد نیز در بازجویی ها ادعا کرد :من از لوازم سرقتی داخل خودروی دوستم اطلاعی نداشتم وفقط از او خواستم مرا به بولوار شهید کریمی برساند تا پیک نیک را پر کنم که دستگیر شدیم!درخور یادآوری است تحقیقات بیشتر از دو متهم مذکور که در منطقه «سرقت ممنوع»شکار شده اند ،همچنان ادامه دارد.
روزنامه خراسان
آخرین اخبار