علت درگذشت سعید راد چیست؟
کد خبر: ۳۱۹۵۴۵
تاریخ انتشار: 2024 July 22    -    ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳

علت درگذشت سعید راد چیست؟

روز گذشته بود که دختر سعید راد در گفت‌وگویی خبر از حال وخیم پدر داد و امروز خانه سینما خبر درگذشت راد را اعلام کرد.

 روز گذشته بود که دختر سعید راد در گفت‌وگویی خبر از حال وخیم پدر داد و امروز خانه سینما خبر درگذشت راد را اعلام کرد.

 

علت درگذشت سعید راد چیست؟

نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمانی که برای پدرش در یک سال اخیر به وجود آمده است، اظهار کرد: شهریور سال گذشته سعید راد در منزل زمین خورد و دچار مصدومیت شد؛ پدرم پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس از بیمارستان مرخص شد و او در منزل استراحت می‌کرد و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود.

وی درباره روند بهبودی سعید راد افزود: مشکل گذشته به‌دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمر او قرار نگرفته بود، دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان بار دیگر عمل جراحی انجام شد؛ پس از عمل به مدت هشت هفته فیزیوتراپی مداوم انجام می‌شد، اما علیرغم فیزیوتراپی‌ها دیگر توانایی راه رفتن پیدا نکرد.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش در حال حاضر ۷۹ سال سن دارد، بیان کرد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و علیرغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند، اما عمل موفقیت‌آمیز نبود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است راد در بستر بیماری است، گفت: در حال حاضر پدرم تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران در حال درمان است، اما دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است.

راد از عموم مردم و علاقه‌مندان سعید راد طی این مدت علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما که پیگیر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگزارم. بنا به خواسته ایشان و خانواده تاکنون خبر و تصویری از این بازیگر سینما منتشر نشده است.

فرارو

آخرین اخبار