کدام خواننده از تیلور سوئیفت بیشتر شنیده می‌شود؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۷۰۳۳
تاریخ انتشار: 2024 June 25    -    ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آهنگ‌های اد شیرن، خواننده و آهنگساز بریتانیایی در سال ۲۰۲۳ میلادی، بیش از هر خواننده دیگری در بریتانیا شنیده شده است. ترانه‌های این خواننده ۳۳ ساله برای هفتمین بار در ۹ سال گذشته، بیشترین تعداد پخش در پلتفرم‌های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون و فضاهای عمومی در این کشور را داشت.

«تابناک با تو» - آهنگ‌های اد شیرن، خواننده و آهنگساز بریتانیایی در سال ۲۰۲۳ میلادی، بیش از هر خواننده دیگری در بریتانیا شنیده شده است. ترانه‌های این خواننده ۳۳ ساله برای هفتمین بار در ۹ سال گذشته، بیشترین تعداد پخش در پلتفرم‌های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون و فضاهای عمومی در این کشور را داشت.

در فهرستی که از سوی شرکت صدور مجوز موسیقی موسوم به «پی‌پی‌ال» منتشر شد، تیلور سوئیفت، فوق ستاره موسیقی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

اد شیرن در این مورد گفت: «از اینکه مرا به عنوان پرشنونده‌ترین هنرمند سال گذشته معرفی کردید، متشکرم. از تیمم متشکرم، خوشحالم که این امتیاز را کسب کردید؛ نه فقط برای من، بلکه برای همه خواننده‌های دیگری که با آنها کار می‌کنید.»

اد شیرن

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی که در حال حاضر در حال آمادگی برای تور بریتانیا است، در سال ۲۰۲۳ از رتبه دهم به جایگاه دوم صعود کرد و به رکورد قبلی خود در سال ۲۰۱۵ رسید.

ایران ارت

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv