مردی که با یک سرفه ناقص شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۴۵۳
تاریخ انتشار: 2024 June 19    -    ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
سرفه اگر شدید باشد و با فشار زیادی همراه گردد، بدن دچار تغییرات و آسیب‌هایی خواهد شد، اما نه در این حد که فرد راهی بیمارستان شد و کارش به اتاق عمل بکشد؛ ولی ظاهرا وضعیت مرد جوان چینی با تمام افراد جهان در این مورد متفاوت بوده است و با یک سرفه به یکی از دردناک‌ترین درد‌های جهان دچار شد، دردی به نام شکستگی استخوان ران.

مردی که با یک سرفه ناقص شد (نمناک)

مردی که با یک سرفه ناقص شد (نمناک)«تابناک با تو» - سرفه اگر شدید باشد و با فشار زیادی همراه گردد، بدن دچار تغییرات و آسیب‌هایی خواهد شد، اما نه در این حد که فرد راهی بیمارستان شد و کارش به اتاق عمل بکشد؛ ولی ظاهرا وضعیت مرد جوان چینی با تمام افراد جهان در این مورد متفاوت بوده است و با یک سرفه به یکی از دردناک‌ترین درد‌های جهان دچار شد، دردی به نام شکستگی استخوان ران.

استخوان ران سخت‌ترین یا دومین استخوان سخت بدن انسان در نظر گرفته می‌شود، اما گفته می‌شود این مرد ۳۵ ساله چینی با یک سرفه دچار شکستگی استخوان ران شده است که در نوع خود عجیب و غیرقابل باور است.

پزشکان بیمارستان استان فوجیان در چین اخیراً مورد تکان دهنده مردی ۳۵ ساله‌ای را گزارش کردند که در حین سرفه دچار شکستگی استخوان ران شد. به گفته دونگ ژونگ، مدیر بخش ارتوپدی در بیمارستان، این حادثه غیرمعمول در حین سرفه رخ داده است که در نوع خود موردی نادر و دور از باور است.

مردی که با یک سرفه ناقص شد (نمناک)

مردان در این رده سنی بدلیل بافت قوی استخوانی، یا باید از ارتفاع قابل توجهی سقوط کنند یا در سانحه تصادف شدیدی مورد اصابت قرار گرفته باشند که استخوان ران آن‌ها دچار شکستگی شود.

این مرد ظاهرا پس از سرفه‌های شدید احساس درد غیرقابل تحملی در قسمت پایین تنه خود داشت که بعد از گذشت چند دقیقه و با افزایش شدت درد به بیمارستان مراجعه کرد. عکس‌برداری با اشعه ایکس نشان داد که این مرد جوان دچار شکستگی استخوان ران شده است درحالیکه هیچ نشانه‌ای از ضربه فیزیکی وجود نداشت. غیرقابل باور بود، ولی بعد از بررسی‌ها مشخص شد که دلیل این شکستگی، فشار وارده بر اثر یک سرفه شدید بوده است.

آزمایشات تایید کرد که این مرد از هیچ بیماری استخوانی رنج نمی‌برد، اما پزشکان به این نتیجه رسیدند که او به دلیل عادات نوشیدن نوشابه‌های گازدار، رژیم غذایی نامناسب و ورزش نکردن، استخوان‌های بسیار شکننده‌ای داشته که با یک سرفه دچار چنین مشکلی شده است.

این مرد ۳۵ ساله به پزشکان گفت که اساساً آب را با نوشیدنی‌های شیرین و گازدار جایگزین کرده است که ظاهراً مانع از جذب مناسب کلسیم توسط بدنش شده و در نتیجه بر تراکم استخوان او تأثیر گذاشته است.

منبع: نمناک

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
برچسب ها: مرد ، سرفه ، ناقص ، تغییرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv