مهاجم آاس رم بمب نقل‌وانتقالات استقلال می‌شود
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۶۲۹۰
تاریخ انتشار: 2024 June 16    -    ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
همان کسی که دو بازیکن از تیم ملی ازبکستان را به استقلال و پرسپولیس آورد حالا درصدد است تا دوست صمیمی مارشاریپوف را هم به استقلال بیاورد.
الدار شاه‌مرادوف مهاجم ۱۹۰ سانتی‌متری تیم ملی ازبکستان که در دیدار آخر این تیم مقابل تیم ملی کشورمان رودرروی شاگردان امیر قلعه نویی به میدان رفت و ۵۷ دقیقه در ترکیب بود حالا به گزینه بعدی پیوستن به تیم استقلال تبدیل شده است.
 
افراد نزدیک به باشگاه استقلال در این باره اعلام کردند کمیته نقل و انتقالات این باشگاه در صحبت‌های ابتدایی با جواد نکونام نظر مساعد او برای جذب این بازیکن باتجربه که در تیم های مطرح اروپایی همچون آ.اس.رم ایتالیا توپ زده را فراهم کرده و قرار است در صورت رسیدن به توافق برای جذب این بازکن گرانقیمت شاه مرادوف پس از پایان تعطیلات پایان فصل به تهران بیاید تا در این باره با مدیران باشگاه استقلال وارد مذاکره جدی تر شود.
 
شنیده ها از اطرافیان ماشاریپوف - بازیکن ازبکستانی استقلال - نیز حاکی از این است که این دو نفر دوستی و نزدیکی زیادی دارند و در ترکیب تیم ملی نیز به شدت با یکدیگر هماهنگ هستند. قرارداد قرضی شاه مرادوف با باشگاه کالیاری ایتالیا نهم تیر ماه به پایان می رسد و این ستاره ازبکستانی مشکلی برای پیوستن به تیم های دیگر را ندارد.
 
او تا تیر ماه سال ۱۴۰۵ تحت قرارداد باشگاه آ.اس.رم است ولی ظاهرا کادر فنی رم تمایلی به استفاده از این بازیکن ندارد. او در مجموع ۳۴ بازی که برای رمی ها به زمین رفته تنها سه گل در سری آ به ثمر رسانده است. ضمن اینکه او تا چند روز دیگر (۲۹ جون - نهم تیر ماه) به سن ۲۹ سالگی می رسد و این موضوع نیز می تواند در جدایی قرضی دوباره اش از رم دخیل باشد.

خبرورزشی

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv