ایده هایی جالب برای خانم های قد بلند
کد خبر: ۳۱۳۳۳
تاریخ انتشار: 2016 March 20    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
اولین کاری که خانم های قد بلند برای نشان دادن تمایزشان در ارتفاع قد باید نشان دهند، این است که لباس هایشان را طوری انتخاب کنند و در کمد بچینند که در طول هفته کاملا زیبا به نظر آیند.

خانم هایی که قد کوتاه تری دارند، آرزو می کنند که مانند دوست های قد بلند خود بودند و آن هایی که بلند ترند نسبت به قد کوتاه تر و بامزه تر دوستان خود تمایل بیشتری نشان می دهند. چیزی که در این میان مشخص است، این است که هیچ خانمی به ظاهری که دارد راضی نیست. اما مشکل از کجاست؟ عدم توانایی لازم در انتخاب مناسب!

اکثر خانم ها وقتی با کسانی مواجه می شوند که شاد به نظر می آیند 2 نوع واکنش از خود نشان می دهند: یا پیش خود فکر می کنند که آن خانم آن قدر زیبا و بی نقص است که همیشه اعتماد به نفس شاد بودن را داراست و یا آن قدر نظر دیگران برایش بی اهمیت است که شادی تک تک لحظات با ارزش زندگی در صورتش متبلور می شود. در واکنش دوم، چه ظاهر فرد خوشحال خوب باشد و چه بد، واکنش مثبت دیگران را به همراه خواهد داشت. خب، از اصل مطلب خیلی دور نشویم، در ادامه می خواهیم شما را با اسایل های مناسب خانم های بلند قد آشنا کنیم.

اولین کاری که خانم های قد بلند برای نشان دادن تمایزشان در ارتفاع قد باید نشان دهند، این است که لباس هایشان را طوری انتخاب کنند و در کمد بچینند که در طول هفته کاملا زیبا به نظر آیند. این همان مشکل پایه ای است که اکثر خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. پیش از اینکه وارد مقوله لباس های مناسب برای افراد قد بلند شویم، باید بگوییم که تشخیص بلندی قد می تواند فاکتورهای مختلفی داشته باشد. این همان دلیلی است که برخی از خانم هایی که در جامعه خودشان با قد متوسط شناخته می شوند، در مقایسه با جوامع دیگر بلند قد به شمار می روند. قصدمان این نیست که شما را گیج کنیم، مهم این است که در انتخاب لباس ها طوری عمل کنیم که همانند یک مدل از تمایز قدمان بهترین بهره را ببریم و در مقایسه با افرادی که از قد کوتاه تری برخوردارند، یک سر و گردن بالاتر باشیم.

چند نکته مهم در انتخاب لباس برای افراد قد بلند عبارتند از:

- پوشیدن لباسی با خطوط افقی

اگر شما قد بلند و لاغر هستید، بهتر است از لباس هایی با خطوط افقی استفاده کنید تا توجه ها را از قد بلند شما به سمت پهنای بدنتان که در اثر پوشیدن این طرح، بیشتر به نظر می آید، بکشاند. این همان چیزیست که خانم های قد بلند می خواهند!

- دامن های پف دار یا چین دار بپوشید

خانم های قد بلند می توانند با پوشیدن دامن هایی پر تر در مجالس، ظاهر بسیار بهتری را به قد بلندشان ببخشند. اگر دامن را کمی بلند تر هم در نظر بگیرند، نتیجه بسیار بهتری حاصل خواهد شد.

دو نکته ای که در بالا به آن ها اشاره شد، برای کسانی است که می خواهند قدشان کمتر مورد توجه باشد، اما اگر فکر می کنید که می توانید مزیت بلندی قدتان را به رخ دیگران بکشید، یک شلوار خوش فرم و بلند می تواند پاهای کشیده تان را بهتر به نمایش بگذارد. همچنین انتخاب یک دامن کوتاه با کفش پاشنه بلند در مجالس، می تواند ظاهری کشنده داشته باشد. همچنین، پوشیدن ماکسی هایی که ارتفاعشان تا کف زمین برسد، بسیار مناسب است و قد بلند آن را بسیار پرشور و با وقار نشان می دهد.

شیکسون

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار