پرواز دهلی - بانکوک تهدید به بمب گذاری شد
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۰۷۶
تاریخ انتشار: 2016 March 17    -    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
مقامات تایلندی روز پنجشنبه تایید کردند در یک برنامه اضطراری پس از دریافت تهدید به بمب گذاری یک هواپیما که نادرست بود مسافران عصر چهارشنبه در فرودگاه بین المللی بانکوک تخلیه شدند.
هواپیمای بوئینگ پرواز 332 'دریم لاینز' هند که با 231 مسافر از دهلی نو وارد بانکوک شده بود، پس از دریافت تهدید به بمب گذاری در بخشی از فرودگاه 'سووارنابومی' متوقف و جستجو تا ساعت 12 و 15 دقیقه صبح پنجشنبه برای یافتن بمب احتمالی انجام شد.

'چادتنیسا چومنانوج' معاون این فرودگاه تایلند گفت که نیروهای خنثی کننده مواد منفجره تمام هواپیما و چمدان مسافران را مورد جستجو قرار دادند، اما چیزی یافت نشد.

به نوشته روز پنجشنبه تارنمای 'بانکوک پست'، این هواپیما ساعت دو و پنج دقیقه روز گذشته به وقت محلی از دهلی نو پایتخت هند پرواز و ساعت 19 و 10 دقیقه وارد فرودگاه بانکوک در تایلند شد و عملیات برای یافتن مواد منفجره بلافاصله آغاز شد.

تهدید به بمب گذاری این همواپیما 10 دقیقه قبل از فرود هواپیما در اختیار ترافیک هوایی قرار گرفت تا خلبان، این پرواز را در نقطه دور در فرودگاه هدایت و متوقف کند.

پس از توقف این هواپیمای بوئینگ تمام 231 مسافر که یک کودک در بین آن ها بود و 10 خدمه پرواز برای فعالیت نیروهای جستجو و خنثی کننده بمب تخلیه شدند.


'سووارنابومی' که این هواپیما در آن فرود آمد، بزرگترین فرودگاه بین المللی تایلند است و شاهد جابجایی سالانه حدود 50 میلیون مسافر است.

ايرنا
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv