۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود
کد خبر: ۳۰۷۷۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اگر از عاشقان سینما به حساب می‌آیید و دنبال کننده اخبار آن هم هستید حتما از سال فوق‌العاده فلورنس پیو باخبرید. بازیگر جوانی که فقط در یک سال گذشته در چنان فیلم‌های مهمی درخشیده که شاید حتی برای بازیگران باتجربه هم آرزو باشد. بازیگر ۲۸ ساله‌ای که دست از درخشش برنمی‌دارد.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)«تابناک با تو» -  به بهانه سال رویایی فلورنس پیو بد ندیدیم نگاهی بیندازیم به دیگر ستاره‌های زن هالیوود که در اوج جوانی در حال تبدیل شدن به یک سوپراستار باتجربه هستند.

اگر از عاشقان سینما به حساب می‌آیید و دنبال کننده اخبار آن هم هستید حتما از سال فوق‌العاده فلورنس پیو باخبرید. بازیگر جوانی که فقط در یک سال گذشته در چنان فیلم‌های مهمی درخشیده که شاید حتی برای بازیگران باتجربه هم آرزو باشد. بازیگر ۲۸ ساله‌ای که دست از درخشش برنمی‌دارد و از اپنهایمر گرفته تا بیوه سیاه و میدسامر تحسین منتقدین و تماشاچیان را به یک اندازه به دست آورده است.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

به بهانه سال رویایی فلورنس پیو بد ندیدیم نگاهی بیندازیم به دیگر ستاره‌های زن هالیوود که در اوج جوانی در حال تبدیل شدن به یک سوپراستار باتجربه هستند.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

از وقتی که فلورنس جوان با اجرایی قدرتمند در Lady Macbeth سر‌ها را به سمت خود برگرداند مدتی می‌گذرد و حالا دیگر این بازیگر جوان جایی برای شک کردن به خودش باقی نگذاشته است. حالا دیگر فلورنس پیو مورد اعتماد هر کارگردانی در هر سبک و ژانری است و حتی تهیه کننده‌ها هم با حضور او در فیلمشان امیدوارتر می‌شوند.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

از اجرای دراماتیک و پر فشار فلورنس در فیلم تقریبا ترسناک Midsommar یا Don't Worry Darling گرفته تا بلاک باستری، چون بیوه سیاه، به اپنهایمر نگاه کنید یا نقد‌های مثبت منتقدین بر بازی‌اش در بخش دوم فیلم Dune را بخوانید واقعیت این است که فلورنس پیوی جوان همچون یک آفتاب‌پرست رنگ عوض می‌کند و در هر سبک و ژانری از خود اجرایی قدرتمند به جای می‌گذارد.

جِنا ارتِگا

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

از وقتی که سریال Wednesday بر خلاف پیش‌بینی‌ها و به صورتی ناگهانی به پدیده‌ای محبوب بین نوجوانان و جوانان تبدیل شد می‌شد حدس زد که از جنا چیز‌های بیشتری خواهیم شنید. جنا با وجود سن کم به طرز هنرمندانه‌ای موفق شده ماهیت تیره و غیر عادی شخصیتش در این سریال را به تصویر بکشد. این بازیگر آینده‌دار البته سابقه‌ای قابل توجه در سینما و تلویزیون دارد.

مانند بسیاری دیگر از بازیگران زن جوان جنا ارتگا هم کارش را از شبکه دیزنی آغاز کرد و به مرور و با درخشش در Ti Wests X یا فیلم Scream نوید ظهور بازیگری خوش آتیه را داد. بر خلاف فلورنس پیو البته جنا در خطر تکرار شخصیتش در فیلم‌هایی با تم تیره و ترسناک است و باید دید حضور او در دنباله فیلم Beetlejuice چه نقد‌هایی دریافت خواهد کرد.

زندایا

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

زندایا با بهره بردن از استعداد‌های مختلفش در مدلینگ و بازیگری و خوانندگی در سال‌های گذشته به شهرتی قابل توجه رسیده و شاید بتوان زندایای ۲۶ ساله را حتی نه در آینده‌ای نزدیک بلکه همین حالا هم یک سوپر استار به حساب آورد.

زندایا هم کارش را در مقابل دوربین از شبکه دیزنی آغاز کرد و با نقش‌هایش در سه‌گانه پرفروش مرد عنکبوتی توانست جای پایش را به عنوان یک بازیگر پول‌ساز محکم کند. بدون شک، اما شخصیت چندوجهی و پیچیده‌ای که او در یوفوریا به تصویر کشید علاوه بر دو جایزه ارزشمند اِمی توانست نام زندایا را به عنوان بازیگری قدرتمند هم تثبیت کند. زندایا البته قصد توقف ندارد و کار با کارگردانانی، چون دنیس ویلِنوو یا لوکا گوادینیو نشان می‌دهد او در مسیری مشخص به سمت قله بازیگری قرار دارد.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

اِستورم رید

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

جالب است بدانید این دختر ۱۹ ساله و خارق‌العاده تجربه حضور در نزدیک به ۳۰ قیلم و سریال را در کارنامه دارد. استورم را البته در ابتدا بیشتر ما با نقش‌های مکمل قدرتمندش در سریال‌های محبوبی، چون Euphoria، When They See Us و The Last of Us می‌شناختیم تا اینکه این بازیگر جوان با هنرنمایی در فیلم‌هایی، چون The Invisible Man و The Suicide Squad یک گام بزرگِ روبه جلو برداشت.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

استورم رید همچنان با همان سرعت عجیب و غریبش در حال پیشرفت است و به تازگی با حضور در پروژه هیجان انگیز Missing قرار است هم به منتقدین و اهالی سینما نشان دهد توانایی بازی در نقش اول یک فیلم را دارد و هم قدرتش در نقش‌های درام و پیچیده را به رخ بکشد.

آنیا تیلور جوی

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

آنیا آنقدر بازیگر قدرتمند و البته جذابی است که از زمان به شهرت رسیدنش در سال ۲۰۱۵ و فیلم The Witch حالا تقریبا یک دهه است که با هر حضور چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. آنیا البته نشان داده که از آن دست بازیگرانی است که چیزی منحصربفرد در وجودش دارد و شاید به همین دلیل است که با وجود سن کم به شهرت و محبوبیتی قابل توجه دست پیدا کرده است.

آنیا تیلور جوی البته از سال ۲۰۱۵ تا به امروز بیکار نبوده و خودش را تقریبا در هر ژانر و فرمتی امتحان کرده است و از آخرین دختر زنده مانده در فیلم‌های ترسناک گرفته تا شاهزاده پیچ، در همه آن‌ها توانسته نقد‌هایی مثبت دریافت کند. البته وقتی درباره پیشرفت آنیا حرف می‌زنیم باید به نقش قابل توجه او در سریال تحسین شده The Queen's Gambit اشاره کنیم که هم برای او جوایز بسیاری به ارمغان آورد و هم نامش را به عنوان یک بازیگر قدرتمند و جوان بر سر زبان‌ها انداخت.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

میلی بابی براون

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

از بین تمام بازیگران جوان و مشهوری که در این مقاله حضور دارند احتمالا عکس هیچ‌کدام به اندازه میلی بابی براون در سطح کره زمین بر روی محصولات جانبی، چون ماگ و دفتر و کیف و .. چاپ نشده است. میلی با حضور و درخشش در نقش اِلِوِن در سریال بسیار مشهور نتفلیکس یعنی Stranger Things انگار یک شبه راهی طولانی را طی کرد و به شهرتی عجیب و غریب در دنیا رسید.

میلی که در نقش الون توانسته بود قدرتش را در نقش‌های درام و جدی به اثبات برساند تصمیم گرفت تجربیات مفرح‌تری هم داشته باشد و سراغ فیلم‌هایی، چون Enola Holmes و گودزیلا رفت. وقتی به یاد می‌آوریم که میلی تازه ۲۰ ساله شده متوجه می‌شویم که در سال‌های آینده بسیار از او خواهیم شنید.

بِلا رمزی

 

بِلا را احتمالا بیشتر شما با نقش یک دختر یک‌دنده و جسور در سریال Game of Thrones یعنی لیانا مارمونت به یاد می‌آورید و خوشبختانه همان نقش نه چندان طولانی آن‌قدر درخشان بود که سیل پیشنهاد‌ها برای این دختر جوان از راه برسد. بلا قرارداد حضور در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی را امضا کرد، اما نقش او در سریال آخرالزمانی شبکه HBO یعنی The Last of Us نقطه عطفی برای حرفه او بود.

بِلا رمزی در این سریال محبوب ساخته شده بر اساس یک بازی ویدئویی دیگر نقشی کوچک و بی‌اهمیت نداشت و یک ستاره کامل بود. بِلا شخصیتِ اِلی در این سریال را قدرتمند و کاریزماتیک به تصویر کشید و به تمام تماشاچیان این پیام را فرستاد که او آماده محک‌هایی جدی‌تر در فیلم‌ها و سریال‌هایی در آینده است.

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

لِتیشا رایت

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

لِتیشا که حالا برای خیلی‌ها به عنوان ابرقهرمان دی‌سی یعنی Black Panther شناخته می‌شود در سال‌های اخیر همچون طوفانی هالیوود را درنوردیده است. این بازیگر جوان در ابتدا با نقش شوری در Black Panther به شهرت رسید و با دومین حضورش در فیلم این ابرقهرمان نشان داد توانایی به دوش کشیدن بار یک فیلم را دارد.

لتیشا رایت البته در کنار حضور در فیلم‌هایی تجاری و ابرقهرمانی از سینمای مستقل و هنری‌تر هم غافل نشد و برای نمونه بابت هنرش در فیلم The Silent Twins تحسین‌های فراوان و جوایزی قابل توجه دریافت کرد. در کنار همه این‌ها این بازیگر ۳۰ ساله با درخشش در مینی سریال‌هایی، چون Black Mirror و Small Axe تجربیات موفقی هم در زمینه درام کسب کرد.

رِیچِل زیگلر

۹ دختری که سال ۲۰۲۴ در تصرف آن‌ها خواهد بود (برتین ها)

همه‌چیز برای ریچل از ۱۷ سالگی و زمانی آغاز شد که در یک جلسه انتخاب بازیگرِ عمومی در مقابل استیون اسپیلبرگِ بزرگ ایستاد. ریچل در همین جلسه توسط این کارگردان برای نقش ماریا در بازسازی West Side Store انتخاب شد. این پروژه فایده‌های فراوانی برای ریچل داشت و او در آن نه تنها قدرت بازیگری خود را به رخ کشید بلکه نشان داد چه حنجره قدرتمند و هنرمندی هم دارد و پس از آن پیشنهاد‌ها از راه رسیدند.

ریچل این روز‌ها حسابی پر کار است و فقط در چند فیلم بلاک باستر و پر سر و صدا قرار است نقش‌هایی مهم ایفا کند. او که سابقه بازی در نقش یک الهه در فیلم Shazam را در کارنامه دارد در آینده‌ای نزدیک به عنوان نقش اول دنباله مجموعه The Hunger Games و البته بازی در نقش سفیدبرفی در بازسازی دیزنی از این داستان هم به روی پرده سینما‌ها خواهد رفت.

منبع: برترین‌ها

برچسب ها: دختر ، 2024 ، تصرف ، دختری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
2
4
این حالا به ما چه مربوطه.. اینها را نشان جوانان مجرد می‌دهید که چه شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار