شهرت یک سالن زیبایی به خاطر آرایش‌های زشت و ترسناک
کد خبر: ۳۰۷۳۵۶
تاریخ انتشار: 2024 March 06    -    ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
سالن زیبایی مکزیکی به آرایش‌های زشت و ترسناک خود در شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» معروف شده است. «تیک‌تاک»، ابزار بازاریابی معروفی است که هر کس هر محصول یا خدماتی را در آن تبلیغ می‌کند به‌سرعت معروف می‌شود. البته ممکن است آن محصول آنقدر مطلوب نباشید که برای تبلیغ‌دهنده پولساز باشد اما تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها باقی می‌ماند.

«تابناک با تو» - سالن زیبایی مکزیکی به آرایش‌های زشت و ترسناک خود در شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» معروف شده است. «تیک‌تاک»، ابزار بازاریابی معروفی است که هر کس هر محصول یا خدماتی را در آن تبلیغ می‌کند به‌سرعت معروف می‌شود. البته ممکن است آن محصول آنقدر مطلوب نباشید که برای تبلیغ‌دهنده پولساز باشد اما تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها باقی می‌ماند.

شهرت یک سالن زیبایی به خاطر آرایش‌های زشت و ترسناک

چندی پیش یکی از سالن‌های زیبایی مکزیکی، چند نمونه از کارهای خود را در شبکه اجتماعی تیک‌تاک گذاشت که علی‌رغم نامطلوب و حتی ترسناک بودن آرایش‌ها طرفدارانی پیدا کرده است. در این ویدیوهایی که در این شبکه دست‌به‌دست می‌شود، چهره زنان جوانی را نشان می‌دهد که پس از اینکه یک لایه آرایش غلیظ، صورت‌شان را می‌پوشاند، بسیار تغییر می‌کنند اما نه در جهت زیبا شدن، بلکه چهره‌شان زشت و ترسناک می‌شود.

شهرت یک سالن زیبایی به خاطر آرایش‌های زشت و ترسناک!

هواداران ویدیوهای این سالن زیبایی مکزیکی، عنوان‌های مختلفی روی این ویدیوها،‌ از جمله، «وقتی می‌خواهی طلاق بگیری»، «وقتی مطمئنی روز ولنتاین همچنان تنها هستی» و از این دست عناوین، گذاشته‌اند.

یک نفر هم نظر جالبی داده بود. او به آرایشگر این سالن زیبایی گفته بود، «خدا استعداد آرایشگری را به شما داده اما متاسفانه یادش رفته آن را کجا گذاشته است.»

البته جالب است بدانید که در حال حاضر این سالن زیبایی، بیش از ۴۰۰هزار طرفدار دارد.

دو سال پیش هم یک خانم گریمور حرفه‌ای ۳۲ ساله اهل لیتوانی، چهره‌ای واقعا ترسناک از خود ساخته و در شبکه‌های اجتماعی گذاشته بود. آن زمان هم این گریمور توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد و توانسته بود کار خود را به حرفه‌ای دایمی تبدیل کند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار