این نشانه‌ها می‌گوید زنی عاشق شما شده است
کد خبر: ۳۰۶۳۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
از کجا می‌توان فهمید که زنی عاشق شما شده است؟ از نگاه هایش به شما؟ از حرکات و سکناتش؟ از اینکه اجازه می‌دهد او را در آسیب پذیرترین حالت خود ببینید؟ یا از طرزی که اسم تان را صدا می‌زند؟ زن‌ها به اشکال مختلفی عاشق می‌شوند، با نشانه‌هایی که در هر یک از آن‌ها متفاوت است.

این نشانه‌ها می‌گوید زنی عاشق شما شده است (روزیاتو)

این نشانه‌ها می‌گوید زنی عاشق شما شده است (روزیاتو)«تابناک با تو» - از کجا می‌توان فهمید که زنی عاشق شما شده است؟ از نگاه هایش به شما؟ از حرکات و سکناتش؟ از اینکه اجازه می‌دهد او را در آسیب پذیرترین حالت خود ببینید؟ یا از طرزی که اسم تان را صدا می‌زند؟

زن‌ها به اشکال مختلفی عاشق می‌شوند، با نشانه‌هایی که در هر یک از آن‌ها متفاوت است.

تعجبی هم ندارد، چرا که همه‌ی آدم‌ها با یکدیگر متفاوت اند. ما متفاوت عاشق می‌شویم، نیاز‌های متفاوتی داریم و در روابط عاطفی به دنبال چیز‌های متفاوتی می‌گردیم.

با این حال، کماکان نقاط اشتراکی در رفتارهایمان وجود دارد که علم روانشناسی می‌تواند به ما در تشخیص آن‌ها کمک کند.

در ادامه از نشانه‌هایی خواهیم گفت که بر اساس علم روانشناسی، می‌گویند زنی عاشق شما شده است.

۱- نگاه تحسین آمیزی به شما دارد

شرکای عاطفی‌ای که رابطه‌ی نزدیک و صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند، معمولاً با نگاهی مثبت یا سوگیرانه به رابطه‌ی خود و شریک عاطفی شان نگاه می‌کنند، پدیده‌ای که به آن «توهم مثبت» گفته می‌شود.

وقتی زنی عاشق می‌شود نگاه مثبتی به دنیای اطراف خود پیدا می‌کند.

عادت‌های عجیب شما به نظر او بامزه (و نه آزاردهنده) هستند. او شما را دوست داشتنی می‌بیند، حتی اگر دافعه برانگیزترین فرد جمع باشید، باز هم دلش می‌خواهد شما را داشته باشد.

او فکر می‌کند شما همه چیز تمام هستید. ممکن است فکر کند مثل تان وجود ندارد، چون ویژگی‌های بخصوص زیبایی دارید.

حتی ممکن است بخش‌هایی از ظاهرتان را دوست داشته باشد که خودتان از آن‌ها خوش تان نمی‌آید. او همه چیزتان را دوست دارد، شما را لایق عشق خود می‌داند، از هر جهت و به بهترین شکل ممکن.

۲- تلاش می‌کند تا زبان عشق شما را یاد بگیرد

حتماً شما هم موافق هستید که دوست داشته شدن به شکلی که احساس درک شدن کنید، لذت دیگری دارد. مثلاً اینکه بر اساس زبان عشق تان دوست داشته شوید.

احیاناً اگر نمی‌دانید، گری چاپمن، مشاور ازدواج در سال ۱۹۹۲ «پنج زبان عشق» را معرفی کرد. او در کتاب خود به همین نام، ۵ زبان عشق را خدمت به یکدیگر، اختصاص وقت، تأیید و تشویق، تماس فیزیکی و دادن هدیه، عنوان کرده است.

زنی که عاشق شما شده باشد، به چیز‌هایی که شما را خوشحال می‌کند، توجه نشان می‌دهد. او برای خوشحال کردن شما دست به هر کاری می‌زند.

دقت کنید که او توجهش به شما را چگونه ابراز می‌کند. آیا زیاد از شما تعریف می‌کند؟ ممکن است به این خاطر باشد که زبان عشق شما تأیید و تشویق است.

آیا در ترتیب دادن قرار‌های دو نفره‌ای که با فعالیت‌های مورد علاقه‌ی شما همراه هستند، پیش قدم می‌شود، چون می‌فهمد که اختصاص وقت، زبان عشق شما است.

خوب به این موضوع فکر کنید.

این نشانه‌ها می‌گوید زنی عاشق شما شده است (روزیاتو)

۳- تلاش می‌کند بیشتر درباره‌ی شما و علائق تان یاد بگیرد

این هم مانند مورد قبلی درباره‌ی زبان عشق است. زنی که عاشق شما شده باشد سعی می‌کند در زندگی شما سهیم شود.

او دوست دارند درباره‌ی علائق تان و چیز‌هایی که دوست ندارید، سلیقه تان، شادی‌ها و غم هایتان، رنج‌هایی که در زندگی متحمل شده اید و موفقیت هایتان بداند و البته درمورد هیچ یک از آن‌ها شما را قضاوت نمی‌کند.

علاوه بر این، او با دوستان و خانواده تان معاشرت دارد و در هر چه که او را با آن آشنا کنید، شرکت می‌کند.

او تمام تلاشش را برای این کار می‌کند.

۴- درباره‌ی رابطه تان در دراز مدت فکر و صحبت می‌کند

بر اساس نظریه‌ی «مثلث عشق» رابرت جی. استرنبرگ، روانشناس، عشق بر پایه‌ی ۳ چیز قرار دارد: صمیمیت، شهوت و تصمیم / تعهد.

به گفته‌ی او، مورد «تصمیم / تعهد» به ابتدا تصمیم فرد برای دوست داشتن یک شخص بخصوص در کوتاه مدت و سپس به تعهد او برای حفظ این عشق در دراز مدت اشاره دارد.

یک نشانه‌ی واضح اینکه زنی عاشق شما شده است این است که درباره‌ی رابطه با شما در دراز فکر و صحبت می‌کند.

آیا نیات خود را به زبان می‌آورد؟ آیا برنامه‌هایی برای آینده دارد؟ آیا برای آن‌ها هیجان دارد؟ آیا شما و رابطه با را در زندگی آینده‌ی خود می‌بیند؟ آیا به ایده‌ی زوج بودن تان متعهد است؟ اگر اینطور است، پس روی شما و داشتن رابطه با شما حساب باز کرده است.

۵- در اولویت هایش هستید

بالاترین شکل عشق، در نظر داشتن و رعایت حال شخص مورد نظر خود است. یعنی زمانی که کسی به این فکر کند که هر چیزی چه احساسی به شما خواهد داد، به جزئیات توجه کند و هنگام اتخاذ تصمیماتی که می‌توانند بر شما تأثیرگذار باشند، شما را در نظر بگیرد. در هر رابطه ای، برای پی بردن به اینکه شخص مقابل تان تا چه حد به شما اهمیت می‌دهد، باید ببینید که تا چه حد شما را در نظر دارد و رعایت حال تان را می‌کند.

زنی که عاشق شما شده باشد، خود را بیشتر و بیشتر به قلبش نزدیک می‌کند.

او بیشتر و بیشتر به شما اهمیت می‌دهد و از شما حمایت و مراقبت می‌کند.

او دائماً نگران شما است. وقتی صحبت عشق می‌شود، به یاد شما می‌افتد. وقتی آهنگ مورد علاقه تان را می‌شنود، به شما فکر می‌کند.

او در همه چیز شما را می‌بیند؛ و به این فکر می‌کند که آیا از این چیز و آن چیز خوش تان خواهد آمد؟

او حساسیت هایتان را می‌شناسد و حتی ممکن است بدون آنکه از او خواسته باشید، همراه خود برای شما دارو داشته باشد. او احوالات تان را در نظر می‌گیرد.

شما برای او به یک اولویت تبدیل شده اید.

منبع: روزیاتو

برچسب ها: نشانه ، عشق ، زن ، عاشق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
2
6
عشق باید همراه با ارتباط باشد تا دوام اورد
پاسخ ها
حمیدخان
| |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
آفرین به تو دختر فهمیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار