چند مدل موی از مُد افتاده که دیگر باید آن ها را فراموش کنید
کد خبر: ۳۰۵۴۴۳
تاریخ انتشار: 2024 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
ترندهای مدل و رنگ مو اغلب با چنان سرعتی تغییر می کنند که گاهی فرصت هماهنگ شدن با آن ها را پیدا نمی کنیم. در ادامه از چند مدل و رنگ موی از مُد افتاده ای خواهیم گفت که هر ظاهر بی نقصی را خراب می کنند.

«تابناک با تو» - ترندهای مدل و رنگ مو اغلب با چنان سرعتی تغییر می کنند که گاهی فرصت هماهنگ شدن با آن ها را پیدا نمی کنیم. در ادامه از چند مدل و رنگ موی از مُد افتاده ای خواهیم گفت که هر ظاهر بی نقصی را خراب می کنند.

۱- رنگ موی مسی

 

این رنگ در چند سال اخیر بسیار محبوب بوده است و گرچه به نظر می رسد این ترند حالا حالاها پابرجا خواهد بود، اما رنگ دیگری هست که رفته رفته داری جای آن را می گیرد: رنگ نوشابه گیلاسی (Cherry Coke) که یک قهوه ای گرم با طیف قرمز است.

۲- موی خیلی بلند

گرچه موی بلند ظاهر خانمانه تری ایجاد می کند، اما کارشناسان توصیه می کنند از استفاده از اکستنشن های موی خیلی بلند پرهیز کنید. ترند مدل موهای لایه لایه با ارتفاع طبیعی حالا در نقطه ی اوج خود قرار دارد. از قرار معلوم، حالا خانم ها دوست دارند تا حد ممکن ظاهری طبیعی داشته باشند.

۳- فر کامل

در زمان های نه چندان دور، هر خانم اهل مُدی موهای خود را فر کامل می کرد. حالا اما این مدل مو از مُد افتاده است. اگر دل تان می خواهد مُد روز باشید، به موهایتان موج های عمودی نامرتب دهید که به طور طبیعی فر، نرم و انعطاف پذیر هستند.

۴- مدل موی چسبیده

در این حالت موها آنچنان به سر چسبانده شده اند که حتی قوی ترین بادها هم نمی توانند یک تار از موها را جا به جا کنند. مُد اصلی در سال ۲۰۲۴ به حداقل رساندن آرایش موها و داشتن توجه بیشتر به سلامت موها است. موها باید سبک و پرحجم باشند، گویی حداقل استفاده از اتو مو را داشته اید.

۵- مدل موی کاسه ای

این مدل مو به طور حتم برای هر کسی مناسب نیست. به علاوه، سن را بالاتر نشان می دهد و باعث می شود صورت بزرگ تر به نظر برسد.

کارشناسان توصیه می کنند به جای آن، از مدل موی باب ایتالیایی استفاده کنید. این مدل مو زیباتر و خانمانه تر است و موها را هم حجیم تر نشان می دهد.

۶- کلیپس های خرچنگی

کارشناسان می گویند گرچه کلیپس های خرچنگی وسیله ای راحت و دم دستی برای جمع کردن موها هستند، اما تنها برای ثابت نگه داشتن موها هنگام انجام کارهای روزمره در خانه مناسب هستند.

در عین حال، کش موهای شیک و نامتعارف دوباره ی محبوب یافته اند. بسیاری از سلبریتی ها حالا از روبان، گیره سرهای کوچک و حتی گیره های مخصوص برای تزئین موهای خود استفاده می کنند.

۷- چتری خیلی کوتاه

چتری های خیلی کوتاه گرچه مدتی مُد بودند، اما به طور حتم برای هر کسی مناسب نیستند. این مدل مو پیشانی را بزرگ تر نشان می دهد و باعث می شود سن فرد بالاتر دیده شود. اما چتری های بلند و نامرتب می توانند واقعاً شیک باشند.

۸- بلوند پلاتینه

بلوند پلاتینه گرچه رنگ بسیار شیک و نامتعارفی به نظر می رسد، اما کارشناسان توصیه می کنند در سال ۲۰۲۴ این رنگ را کنار بگذارید. اول به این خاطر که این رنگ آسیب بسیار زیادی به موها می زند و علاوه بر این، نگهداری از این رنگ دشوارتر از بقیه ی رنگ ها است.

یک جایگزین عالی برای دوستداران بلوند، طیف های گرم و عسلی یا رنگ کردن موها با هایلایت های مختلط است.

۹- مدل موی خرگوشی

مدل موی خرگوشی در سنین پایین بامزه است، اما در بزرگسالی کمی خنده دار است. اگر دل تان می خواهد ظاهرتان را لطیف تر کنید، ترند دیگری هست که می تواند نجاتبخش شما باشد.

ترکیب هدبندهای به سبک دهه ی ۱۹۶۰ با مدل موهای پرحجم، رفته رفته محبوبیت بیشتری پیدا می کند. و تعجبی هم ندارد، چرا که این مدل مو هر زنی را تبدیل به یک عروسک زیبا می کند.

۱۰- مدل موی خیس

ترند مدل موی خیس بعد از چندین سال متوالی محبوبیت، به نقطه ی اوج خود رسیده است. اما حالا بسیاری از خانم ها در نگاه شان به مدل مو تجدید نظر کرده اند. این مدل مو برای هر کسی مناسب نیست. به علاوه، ریسک زیاده روی در استفاده از محصولات آرایش مو هم وجود دارد و ممکن است موهایتان کثیف به نظر برسند.

با مدل موی اولد مانی (Old Money) اما می توانید زیباتر به نظر برسید. کارشناسان توصیه می کنند یک گوجه ای براق در بالای سر با فرها و بافتی براق و طبیعی را توصیه می کنند.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار